5 תשובות
למה שתכתוב? תביא פתק איחור או משהו
שואל השאלה:
^^^ הוא יביא חצי יחידה ואין לי כוח להישאר
^^^ הוא יביא חצי יחידה ואין לי כוח להישאר
אנונימית
נעע לא צריך
לא, מה הוא הבוס שלך? יוריד לך במשכורת?
כן
באותו הנושא: