4 תשובות
כלכך מרגישה ככה עכשיו
זו תחושה הרסנית וכל כך לא מועילה מניסיון.
תנסי לחפש דברים טובים בעצמך, לצאת להליכה/ריצה, לעשות משהו שמשמח אותך.
אל תתני לעצמך ליפול לתחושה הזאת כי באמת לא יוצא מזה שום דבר טוב, תחפשי דברים שנותנים לך כוח.
זה בסדר להרגיש חוסר כוחות ולנוח אבל לא להכנע לתחושה של "נמאס מעצמי"
אם תצטרכי לדבר עם מישהו אני כאן בשבילך :)
תנסי לחפש דברים טובים בעצמך, לצאת להליכה/ריצה, לעשות משהו שמשמח אותך.
אל תתני לעצמך ליפול לתחושה הזאת כי באמת לא יוצא מזה שום דבר טוב, תחפשי דברים שנותנים לך כוח.
זה בסדר להרגיש חוסר כוחות ולנוח אבל לא להכנע לתחושה של "נמאס מעצמי"
אם תצטרכי לדבר עם מישהו אני כאן בשבילך :)
מרגישה ככה כרגע
כמעט תמיד כן
באותו הנושא: