8 תשובות
לא מכבדים, מזלזלים, חסרי כבוד
מזלזלים.
הם יכולים פשוט לקחת את עצמם ולבקש להיות בצפירה רחוק מהחברים ודקה וחצי להיות בשקט. לא יקרה כלום
הם יכולים פשוט לקחת את עצמם ולבקש להיות בצפירה רחוק מהחברים ודקה וחצי להיות בשקט. לא יקרה כלום
מובכים בקלות
לא חושב עליהם משהו מיוחד. גם לי יצא בתור ילד קטן להחניק צחוק בצפירה, זה סיטואציה מצחיקה בתור ילד קטן כשכולם עומדים ולא זזים, שותקים. גם אם מבינים את החשיבות עדיין קשה לא לצחוק בסיטואציה לאנשים מסוימים. לא חושב שזה מראה על חוסר כבוד או משהו. סתם צריך להתבגר
מזלזלים
שתיי אופציות יחידות.
זה או שהם מובכים ממש מהשקט ומהרגע בכללי או שהם פשוט לא מכבדים. 2 האופציות לא קשורות אלייך באופן אישי אז שיעשו מה בא להם העיקר שתיהיה שלם עם עצמך
זה או שהם מובכים ממש מהשקט ומהרגע בכללי או שהם פשוט לא מכבדים. 2 האופציות לא קשורות אלייך באופן אישי אז שיעשו מה בא להם העיקר שתיהיה שלם עם עצמך
לפעמים זה באמת בגלל המבוכה, אמנם זה עדיין מזלזל.
אבל נגיד בשכבה שלי היה ילד שלא רק שהוא צחק, אלא גם נתן מרפק לחבר שלו, שגם יצחק ביחד איתו.
זה נגיד באמת מזלזל ולא מכבד.
אבל נגיד בשכבה שלי היה ילד שלא רק שהוא צחק, אלא גם נתן מרפק לחבר שלו, שגם יצחק ביחד איתו.
זה נגיד באמת מזלזל ולא מכבד.
הם לא מזלזלים, פשוט לא תמיד אפשר לשלוט על הצחוק, והם גם לא צוחקים על השואה או משהו כזה
באותו הנושא: