3 תשובות
ברגע שתלמידים בלחץ הם לא מממשים את הפוטנציאל שבהם, לפעמים הלחץ משכיח את החומר, גורם לדחיינות ואז הם לא מספיקים ללמוד לבגרות וכו, יש גם כאלה שמפתחים חרדת בחינות והם לא מצליחים לגשת או להצליח בבחינה כמו שהם יכלו
אם לזה התכוונת
אם לזה התכוונת
שואל השאלה:
וואי זה בדיוק מה שכתבתי ואני צריכה עוד הסבר אחר
וואי זה בדיוק מה שכתבתי ואני צריכה עוד הסבר אחר
יכולה לכתוב גם שהשיטה לא מתאימה לכולם
יש תלמידים שהשיטה של השינון והיבחנות על החומר הנלמד לא מתאימה להם ולכן כשהם נבחנים ונכשלים זה מביא לתסכול ואפילו לחץ
יש תלמידים שהשיטה של השינון והיבחנות על החומר הנלמד לא מתאימה להם ולכן כשהם נבחנים ונכשלים זה מביא לתסכול ואפילו לחץ
באותו הנושא: