103 תשובות
כי הם לא יודעים לשלוט על עצמם
אנונימי
זה די הגיוני
בעיקרון בטבע לרוב גברים אוהבים שליטה, ונשים אוהבות להישלט, אני לא מכליל, אבל זה מאוד נפוץ.
אז כשגבר חרמן והוא לא יודע לשלוט על עצמו הוא אונס.
אבל אם אישה תהיה חרמנית ותרצה סקס, טכנית אין לה אפשרות לאנוס, אין לה הנאה בסקס כזה, שהיא שולטת ומחליטה.
אז זה שנשים אונסות פחות זה לא כי הן יודעות לשלוט על עצמן יותר מגברים אלא מהסיבה הפשוטה שהן לא יכולות לרוב, כי אין להן שום עניין בסקס בתור שולטות
בעיקרון בטבע לרוב גברים אוהבים שליטה, ונשים אוהבות להישלט, אני לא מכליל, אבל זה מאוד נפוץ.
אז כשגבר חרמן והוא לא יודע לשלוט על עצמו הוא אונס.
אבל אם אישה תהיה חרמנית ותרצה סקס, טכנית אין לה אפשרות לאנוס, אין לה הנאה בסקס כזה, שהיא שולטת ומחליטה.
אז זה שנשים אונסות פחות זה לא כי הן יודעות לשלוט על עצמן יותר מגברים אלא מהסיבה הפשוטה שהן לא יכולות לרוב, כי אין להן שום עניין בסקס בתור שולטות
יותר חרמנים
יותר ביטחון עצמי
יותר קשה להם להשיג סקס
יותר אגרסיביים
יותר אמפתים
ככה אנחנו גבריים
יותר ביטחון עצמי
יותר קשה להם להשיג סקס
יותר אגרסיביים
יותר אמפתים
ככה אנחנו גבריים
לכל גבר יש יותר את היצרים האלה בעוצמה מאשר אישה ובגלל זה פחות מצליחים לשלוט בעצמם
אבל מי שאשכרה עושה את זה הוא חולה נפש והוא לא בן אדם
אבל מי שאשכרה עושה את זה הוא חולה נפש והוא לא בן אדם
אנונימית
^סורי אבל זה לא נכון
נשים חרמניות כמו גברים זה פשוט משתנה מאוד מבן אדם לבן אדם גם בין בנים יהיו כאלה שיותר פחות וזה תלוי תקופות בחיים לפי מחקרים ובכמות של כל מיני הורמונים שמופרשים בגוף בשלב מסוים
והרבה פעמים אונס זה אפילו לא מחרמנות, אונס זה אלימות ולקיחת שליטה, הרבה פעמים אנסים הם כאלה שעברו טרואמות ילדות בעצמם, או כאלה שקיבלו חינוך לא טוב (כמובן יש כאלה שלא וכמובן שגם מי שכן זה לא מצדיק את זה בשום צורה)
והעניין של שולט ונשלטת הסיבה שזה ככה זה כי זה הנורמה בחברה, זה לא מובנה אצלנו "בטבע" זה עניין חברתי
אולי כן שליטה אצל בנים אבל נשלטות אצל בנות זה לא משהו "בטבע" ומולד, זה נוצר מהחברה שהפכה את זה לנורמה וככה חונכו במסרים גלויים וסמויים
נשים חרמניות כמו גברים זה פשוט משתנה מאוד מבן אדם לבן אדם גם בין בנים יהיו כאלה שיותר פחות וזה תלוי תקופות בחיים לפי מחקרים ובכמות של כל מיני הורמונים שמופרשים בגוף בשלב מסוים
והרבה פעמים אונס זה אפילו לא מחרמנות, אונס זה אלימות ולקיחת שליטה, הרבה פעמים אנסים הם כאלה שעברו טרואמות ילדות בעצמם, או כאלה שקיבלו חינוך לא טוב (כמובן יש כאלה שלא וכמובן שגם מי שכן זה לא מצדיק את זה בשום צורה)
והעניין של שולט ונשלטת הסיבה שזה ככה זה כי זה הנורמה בחברה, זה לא מובנה אצלנו "בטבע" זה עניין חברתי
אולי כן שליטה אצל בנים אבל נשלטות אצל בנות זה לא משהו "בטבע" ומולד, זה נוצר מהחברה שהפכה את זה לנורמה וככה חונכו במסרים גלויים וסמויים
אנונימית
מי שאונס הוא לא גבר
ותשובה לשאלה:
כי הרבה מאוד מהגברים חרמנים מתים
ותשובה לשאלה:
כי הרבה מאוד מהגברים חרמנים מתים
לדעתי בנים יותר חרמנים לדבר על מיניות בגלוי ..
כי בנים פחות מדברים על זה הם לא אומרים לאף אחד
אנונימי
אני חושבת שבגלל שבמשך המון המון שנים היה ועדיין יש מיינדסט מסוים של מה זה כבר ומה זה אישה ויש הסללה מגדרית שאומרת לילדות מגיל צעיר - אתן תשמרו על עצמכן ותדאגו להישמר מפני "הטורפים" הגברים האלה
במקום ללמד גם בנים וגם בנות שהגוף הוא אישי שלך ןמותר לך לעשות מה שאתה רוצה בגוף שלך אבל אסור להחליט על גוף של אחרים.
כאילו במקום לחנך להגנה והסתרה של הגוף הנשי
ללמד את כולם לא לאנוס
במקום ללמד גם בנים וגם בנות שהגוף הוא אישי שלך ןמותר לך לעשות מה שאתה רוצה בגוף שלך אבל אסור להחליט על גוף של אחרים.
כאילו במקום לחנך להגנה והסתרה של הגוף הנשי
ללמד את כולם לא לאנוס
אתם לא מבינים כלום. אתם לא מבינים שאונס זה סדיזם כשמו
זה לא מתוך חרמנות, זה לא מתוך יופי של בחורה, זה לא מתוך משיכה לבחורה, זה לא מתוך מצב רוח פסארה
זה נטו לקייה בסדיזם
זה לא מתוך חרמנות, זה לא מתוך יופי של בחורה, זה לא מתוך משיכה לבחורה, זה לא מתוך מצב רוח פסארה
זה נטו לקייה בסדיזם
כי אישה לא ממש יכולה לאנוס גבר.
אנונימי
saitama
אתה מזה מדבר שטויות חח, אישה יותר חרמנית מגבר.
ואתם לא מבינים שזה לא מחרמנות, הם כנראה אוהבים להיות השולטים וזה מושך אותם שבחורה מתנגדת כי יש מצב שזה הפטיש שלהם והם פשוט עושים את זה ולא מעניין אותם כלום כמו מטרה לכל דבר, רצח
אתה מזה מדבר שטויות חח, אישה יותר חרמנית מגבר.
ואתם לא מבינים שזה לא מחרמנות, הם כנראה אוהבים להיות השולטים וזה מושך אותם שבחורה מתנגדת כי יש מצב שזה הפטיש שלהם והם פשוט עושים את זה ולא מעניין אותם כלום כמו מטרה לכל דבר, רצח
אנונימית
כי גבר תמיד יזרום לסקס. אז אם אישה תנסה לאנוס גבר הוא פשוט יזרום איתה זה לא יחשב לאונס. חהחהחה
אנונימית
כי נשים לא יכולות לאנוס(?)
^ ואם אני אגיד לך שחבר טוב שלי נאנס?
פטריקסט אבל באמת רוב הנשים פחות יכולות לאנוס אולי חבר שלך נאנס כשהיה ילד קטן
אנונימית
הוא נאנס לפני שנה כשהיה בן 15 היא פשוט הייתה יותר חזקה ממנו
תשמעי. גבר יכול להשתלט על אישה בקלות לעומת אישה שרוב הנשים לא יכולות להתמודד עם גבר פיזית.
אבל בנוגע לאנשים שעושים את המעשים האלו זה נטו בגלל שהם לא בסדר בראש.
זה גם מה שאני תמיד אומר אבל תמיד אומרים שגברים לא מחונכים נכון ואנחנו חיות וכול זה, אבל תבינו שבנאדם בא ואונס או מטריד זה לא בנאדם שהוא 100 אחוז...
אין מצב שבנאדם כזה שמסוגל לעשות דבר כזה הוא בנאדם בלי בעיות נפשיות
אבל בנוגע לאנשים שעושים את המעשים האלו זה נטו בגלל שהם לא בסדר בראש.
זה גם מה שאני תמיד אומר אבל תמיד אומרים שגברים לא מחונכים נכון ואנחנו חיות וכול זה, אבל תבינו שבנאדם בא ואונס או מטריד זה לא בנאדם שהוא 100 אחוז...
אין מצב שבנאדם כזה שמסוגל לעשות דבר כזה הוא בנאדם בלי בעיות נפשיות
טוב אחי, "נשים לא יכולות לאנוס"
רואים שאתה ילד קטן
רואים שאתה ילד קטן
מזה באחוזים יותר גבוהים מנשים לא חושב שנשים ביכלל אונסות
אל תגידו שגברים יותר חרמנים מנשים, זה לא נכון- פשוט גברים מדברים על זה הרבה ונשים פחות. אונס בכלל לא קשור לחרמנות, זה קשור לצורך של בן אדם בלהרגיש בעמדה שולטת.
לשאלה- אני מניחה שזה בעיקר מסתכם באיבר של המין הגברי. הרבה יותר קל לאנוס גבר/אישה כשאתה גבר מאשר כשאת אישה- גם מבחינת האם הנאנס יכול להימלט או להתגבר על התוקפת, וגם מבחינת הדרך בה מתרחש האונס.
לשאלה- אני מניחה שזה בעיקר מסתכם באיבר של המין הגברי. הרבה יותר קל לאנוס גבר/אישה כשאתה גבר מאשר כשאת אישה- גם מבחינת האם הנאנס יכול להימלט או להתגבר על התוקפת, וגם מבחינת הדרך בה מתרחש האונס.
גברים שומרים על גופם ולכן פחות נשים רוצות לעשות זאת עליהם. נשים לא שומרות על גופן ולכן לגברים יותר קשה לא לעשות זאת. הנשים יודעות, כמובן, איך לשמור על עצמן, אבל משום מה הן מעדיפות להסתכן בשביל לשמור על ההרגלים שלהן ובסוף להאשים את הגברים.
אי אפשר לשלוט בזה לגמרי. זו תכונה הישרדותית טבעית בדיוק כמו לאכול, אז לא לעשות זאת יהיה קשה כמו לצום ביום כיפור. לזמן קצר זה קל, לזמן ארוך זה קשה ולזמן ארוך מאוד זה בלתי אפשרי. הן בגברים כך בנשים. למזלם של הגברים, הם שומרים על עצמם ומתלבשים כראוי, ולכן היצר הטבעי פחות חזק אצל הנשים, והן מצליחות (לרוב, כן?, אני לא מכליל.) לשלוט על היצר הזה.
אי אפשר לשלוט בזה לגמרי. זו תכונה הישרדותית טבעית בדיוק כמו לאכול, אז לא לעשות זאת יהיה קשה כמו לצום ביום כיפור. לזמן קצר זה קל, לזמן ארוך זה קשה ולזמן ארוך מאוד זה בלתי אפשרי. הן בגברים כך בנשים. למזלם של הגברים, הם שומרים על עצמם ומתלבשים כראוי, ולכן היצר הטבעי פחות חזק אצל הנשים, והן מצליחות (לרוב, כן?, אני לא מכליל.) לשלוט על היצר הזה.
^אתה לא אמרת כרגע שנשים אשמות באונס בגלל איך שהן מתלבשות. אתה מודע לעובדה שגם נשים דתיות מכוסות לגמרי נאנסות, נכון? אתה מודע לעובדה שגם ילדות קטנות נאנסות, נכון? האם זאת גם אשמתן? מזועזעת מהתגובה שלך.
כי יותר קל לגבר לאנוס מאשר לאישה
לא קשור אפילו לרמת המיניות זה בפשטות כי יותר קל לגברים לעשות את זה
רמת הוולגריות של גברים ונשים שווה
לא קשור אפילו לרמת המיניות זה בפשטות כי יותר קל לגברים לעשות את זה
רמת הוולגריות של גברים ונשים שווה
אנונימי
הורמונים ורצון לאלימות
^^^אני הסברתי למה ההבדל הגיוני. אף פעם לא הצדקתי. אני השוויתי בין רמת האנושיות של נשים לזו של גברים. גם אם קשה לך לקבל את המציאות, היא עדיין קיימת, אונס קורה. ונשים וגברים אנושיים בצורה שווה.
הבנת הנקרא
הבנת הנקרא
מקור?^
להגיד נעשו מחקרים לא מוכיח כלום
מבחינה נויורולוגית נשים יותר חולות שליטה מגברים באופן חד משמעי
כמות הנשים שהתוודו בפני ועוד הרבה על רצון לאנוס או קינק אונס מפחידה
להגיד נעשו מחקרים לא מוכיח כלום
מבחינה נויורולוגית נשים יותר חולות שליטה מגברים באופן חד משמעי
כמות הנשים שהתוודו בפני ועוד הרבה על רצון לאנוס או קינק אונס מפחידה
אנונימי
כי הם גברים, גם רוב מקרי הרצח עם על ידי גברים
כי יש להם לרובם יותר כוח על הנשים והם משמשים בזה בשביל עצמם
^^^^אם זה לא הגיוני זה לא היה קורה. עובדה שזה קיים.
היגיון פשוט - בן אדם, חרמן, רוצה שליטה, רוצה סקס, פחות אכפת לו מה הנאנסת חושבת או מרגישה, והוא אונס אותה.
הנה לך הסבר הגיוני
אין פה הצדקה, אלא הסבר למציאות
היגיון פשוט - בן אדם, חרמן, רוצה שליטה, רוצה סקס, פחות אכפת לו מה הנאנסת חושבת או מרגישה, והוא אונס אותה.
הנה לך הסבר הגיוני
אין פה הצדקה, אלא הסבר למציאות
^^^
מכל האנשים אל תביאי לי משהו שקסאנת'ה מאלט כתבה
מכל האנשים אל תביאי לי משהו שקסאנת'ה מאלט כתבה
אנונימי
הסיבה היא לא פסיכולוגית
היא פיזית
חדירה היא הרבה יותר קלה
ולמי שיגיב לי להזכריכם השאלה היא למה גברים עושים את זה *יותר* לא למה הם עושים את זה
לגבר יהיה הרבה יותר קל לעשות את זה כעובדה
היא פיזית
חדירה היא הרבה יותר קלה
ולמי שיגיב לי להזכריכם השאלה היא למה גברים עושים את זה *יותר* לא למה הם עושים את זה
לגבר יהיה הרבה יותר קל לעשות את זה כעובדה
אנונימי
אונס הוא משהו שאמור להביע שליטה ומי יותר עוצמתי (לא חזק פיזית, אלא עוצמה)
בחברה של היום נשים עדיין נתפסות כנחותות אז מסמנים אותן המטרות להפגנת כוח
מדברת מניסיון של הטרדות
בחברה של היום נשים עדיין נתפסות כנחותות אז מסמנים אותן המטרות להפגנת כוח
מדברת מניסיון של הטרדות
אוקיי לכל אלה שכתב שגברים יותר חרמנים, זה ממש לא נכון, נשים יותר חרמניות בגלל הסבר מדעי שנקרא הורמונים.
ולאלה שכתבו שאישה לא יכולה לאנוס משקרים לעצמם.
כי נשים לצערנו יכולות לאנוס בדיוק כמו גברים, הן פחות עושות את זה בגלל שלנשים יש יותר שליטה עצמית.
ולפני שמישהו בא להתווכח על זה, שייכנס רגע לגוגל וייקרא.
ונשים יכולות לאנוס כמו גברים על ידי סימום, או כל דרך שמאפשרת לאישה לעלף את הגבר.
והחיים ענבים, מצטערת להגיד את זה אבל התגובה שלך הייתה פשוט שטות סקביסטית ודוחה, ואני לא מבינה איך קיבלת כל כך הרבה פלוסים
ולאלה שכתבו שאישה לא יכולה לאנוס משקרים לעצמם.
כי נשים לצערנו יכולות לאנוס בדיוק כמו גברים, הן פחות עושות את זה בגלל שלנשים יש יותר שליטה עצמית.
ולפני שמישהו בא להתווכח על זה, שייכנס רגע לגוגל וייקרא.
ונשים יכולות לאנוס כמו גברים על ידי סימום, או כל דרך שמאפשרת לאישה לעלף את הגבר.
והחיים ענבים, מצטערת להגיד את זה אבל התגובה שלך הייתה פשוט שטות סקביסטית ודוחה, ואני לא מבינה איך קיבלת כל כך הרבה פלוסים
כי גברים הם חלאות המין
#kam2022
#kam2022
חחחחחחחח
אנשים מתייחסים ברצינות לתגובות שלי באתר הזה זה מצחיק
אנשים מתייחסים ברצינות לתגובות שלי באתר הזה זה מצחיק
לוחמת של תקווה
מוזמנת להסביר איפה הבעיה במה שאמרתי
מוזמנת להסביר איפה הבעיה במה שאמרתי
ממש לא רוב הנשים אוהבות להישלט, זה היה נכון ללפני כמה שנים, פחות לעכשיו.
דבר שני, אני לא מתכוונת להוציא את זה בתור דבר טוב, אבל נשים כן יכולות לאנוס, בעוד שאתה אמרת שלא.
דבר שני, אני לא מתכוונת להוציא את זה בתור דבר טוב, אבל נשים כן יכולות לאנוס, בעוד שאתה אמרת שלא.
זה לא רק אונס, זכרים באופן כללי אשמים בפי כמה יותר פשעים חמורים מאשר נשים
עם עברות מין ההפרש הזה הכי גדול
עם עברות מין ההפרש הזה הכי גדול
^^לוחמת של תקווה
חבל שאת מתעלמת ממה שכתבתי
כתבתי שלרוב נשים אוהבות להישלט ולכן אין להן עניין לאנוס כי זו שליטה. ולכן טכנית אונס זה לא משהו שלרוב יכול לקרות מצידן.
לא כתבתי שפיזית הן לא יכולות לתפוס גבר ולאנוס.
וגם אם לא, אין להן רצון לשלוט, כמו לגברים
תתווכחי בכיף, אבל איך סקסיסטי?
חבל שאת מתעלמת ממה שכתבתי
כתבתי שלרוב נשים אוהבות להישלט ולכן אין להן עניין לאנוס כי זו שליטה. ולכן טכנית אונס זה לא משהו שלרוב יכול לקרות מצידן.
לא כתבתי שפיזית הן לא יכולות לתפוס גבר ולאנוס.
וגם אם לא, אין להן רצון לשלוט, כמו לגברים
תתווכחי בכיף, אבל איך סקסיסטי?
אלו גברים טיפשים שלא שולטים על המהשמו שלהם.
ולכן יש יותר אחוזים בגברים מנשים
ולכן יש יותר אחוזים בגברים מנשים
נשים לא אוהבות להישלט על ידי גברים יא אדיוטב
יש נשים שכן אונהבות ויש נשים שלא זה אינדבדואלי
כי לגבר יש פי 10 יותר טסטוסטרון מנשים.
גם בבעלי חיים אחרים האונס מגיע מהזכר ולא מהנקבה. פשוט כי אין לה שום עניין לאנוס. וגם אין לה יכולת פיסית כזו.
גם בבעלי חיים אחרים האונס מגיע מהזכר ולא מהנקבה. פשוט כי אין לה שום עניין לאנוס. וגם אין לה יכולת פיסית כזו.
אנונימית
גברים אוהבים להכחיש את המציאות על בני מינם. כמו את העובדה שרוב הפשעים מכל הסוגים ורוב האכזריות מגיעה מגברים.
אבל יש לזה עדויות מכל תחומי המחקר. וגם בבעלי חיים אחרים האונס מגיע מהזכר.
אבל יש לזה עדויות מכל תחומי המחקר. וגם בבעלי חיים אחרים האונס מגיע מהזכר.
אנונימית
כי נותנים להם לגיטימציה מגיל צעיר
לא פעם ולא פעמיים שמעתי הורים שאומרים לבנות שלהם מגיל צעיר "הוא נגע בך בצחוק" "הוא אוהב את השיער שלך"
וגם בבתי הספר, כל החוקים שאסור לנשים שורטס אבל לגברים מותר
זה מתחיל מהחינוך המסריח והסקסיסטי שהם מקבלים
לא פעם ולא פעמיים שמעתי הורים שאומרים לבנות שלהם מגיל צעיר "הוא נגע בך בצחוק" "הוא אוהב את השיער שלך"
וגם בבתי הספר, כל החוקים שאסור לנשים שורטס אבל לגברים מותר
זה מתחיל מהחינוך המסריח והסקסיסטי שהם מקבלים
מבחינה ביולוגית אצל גברים יש יותר יצר מיני מאשר נשים
וגם בדרך כלל גברים אוהבים לשלוט בסקס והאישה לא, אז לרוב הנשים לא יהנו אם הן יאנסו גם ככה
וגם בדרך כלל גברים אוהבים לשלוט בסקס והאישה לא, אז לרוב הנשים לא יהנו אם הן יאנסו גם ככה
אנונימית
כי אשה שרוצה סקס רק פותחת את הרגליים,
גבר שרוצה סקס צריך ממש להתאמץ.
גבר שרוצה סקס צריך ממש להתאמץ.
כי אם לא עומד לגבר אז אין כלכך מה לעשות פה, ואישה לא יכולה להכריח שיעמוד לגבר
אנונימית
בדרך כלל אנחנו יותר חזקים וחרמנים אז זה לרוב. לא תמיד
בגלל בשוביניזם הגברי שדוגל שגבר הוא המין השולט והאישה היא נחותה ממנו ונוצרה למענו ובישבילו, וכן הרבה חושבים שהשוביניזם הגברי נעלם אבל הוא לא.. הוא תמיד היה ותמיד יהיה לצערי, אפשר אגב לראות מי כזה ומי לא, שובינסט גברי יבלוט נורא במצ'ואיות שלו ובדעות שלו ובכללי בתכונות האופי והתנהגות הנוראיות שלו, לא כל שןבינסט גברי הוא אנס אבל כל אנס כניראה שובינסט גברי, ככה אני לפחות רואה את זה.
הנשים אשמות גם בזה.. בעיקר הפמנסטיות, יש נשים שיודעות שגבר הטריד תקף או אנס ובכל זאת יוצאות ומקיימות יחסים עם כזה ואף מתחתנות! מתמימות שאולי השתנה או כי למדו אותן שאהבה היא מעל הכל! אני גם לא רואה את כולן נזהרות, כאילו שהם לא מסוכנים.. במקום לחשוד בכולם ולא לסמוך על אף אחד ולא להיתמסר ולשמור על עצמך, המון יוצאות שתויות חצי ערומות מפלרטטות עם כל מי שיש לו שתי רגליים זה ממש טרף קל לאותו האנס החולה נפש בחורה כזאת, ויש אותן הרבה! יותר מידי!! בקיצור לשתי המינים יש אשמה בזה שהגברים אנסים שאכאלו גם לגבר הפסיכי שלא מכבד נשים וגם לאישה שלא מכבדת את עצמה זאת דעתי.
הנשים אשמות גם בזה.. בעיקר הפמנסטיות, יש נשים שיודעות שגבר הטריד תקף או אנס ובכל זאת יוצאות ומקיימות יחסים עם כזה ואף מתחתנות! מתמימות שאולי השתנה או כי למדו אותן שאהבה היא מעל הכל! אני גם לא רואה את כולן נזהרות, כאילו שהם לא מסוכנים.. במקום לחשוד בכולם ולא לסמוך על אף אחד ולא להיתמסר ולשמור על עצמך, המון יוצאות שתויות חצי ערומות מפלרטטות עם כל מי שיש לו שתי רגליים זה ממש טרף קל לאותו האנס החולה נפש בחורה כזאת, ויש אותן הרבה! יותר מידי!! בקיצור לשתי המינים יש אשמה בזה שהגברים אנסים שאכאלו גם לגבר הפסיכי שלא מכבד נשים וגם לאישה שלא מכבדת את עצמה זאת דעתי.
יש סיבות הרבה לכך: יש גברים שאוהבים את השליטה הזאת, יש גברים ששונאים נשים, יש גברים שרוצים להתעלל בהן ועוד הרבה.
נוסף על כך שגוי מאוד לומר שגברים אונסים יותר מנשים. יש הרבה אונסים שגברים נאנסים בהם, אך אין הם מדוּוחים מפני שאותם גברים שנאנסו מפחדים שיבקרו אותם באופן שלילי.
נוסף על כך שגוי מאוד לומר שגברים אונסים יותר מנשים. יש הרבה אונסים שגברים נאנסים בהם, אך אין הם מדוּוחים מפני שאותם גברים שנאנסו מפחדים שיבקרו אותם באופן שלילי.
לכל מי שאומר שזה בגלל שגברים יותר חרמנים אז זה ממש לא נכון
רוב האנסים אונסים בגלל שהם רוצים שליטה על האישה בלי קשר למיניות
רוב האנסים אונסים בגלל שהם רוצים שליטה על האישה בלי קשר למיניות
אנונימית
כי טכנית יש לנשים קצת בעיה.
אנונימי
לוחמת וואמפ - אתן מדברות שטויות בכמויות.
גברים פי מאה יותר חרמנים מנשים.
ולא. נשים לא יכולות לאנוס בעקרון.
גברים פי מאה יותר חרמנים מנשים.
ולא. נשים לא יכולות לאנוס בעקרון.
לא בריטי, ברור שגברים ובנים נאנסים - ע"י גברים. והם ועוד אין מדווחים. אפילו יותר משיעור הנשים המדווחות. ביחס לכמות הנאנסות.
אנונימית
לנשים יש יותר שליטה והן לרוב לא אוהבות להיות השולטות
אנונימית
מבחינה ביולוגית, חרמנות זה אינסטינקט גברי
והטריגר המיני שלנו מאוד מהיר
מספיק שנראה בחורה יפה שנראת טוב יחסית ואוטומטית נרגיש טוב רק מלהתבונן בה.
עכשיו אני לא אומר שכל הגברים הם מפלצות שצריך להתרחק מהם
יש המון המון גברים רגישים שאכפת להם בטירוף מהמין הנשי והדבר האחרון שהם יעשו או ירצו זה להטריד אותה מינית או לאנוס אותה
החוכמה אצל כל גבר זה לדעת להיות מחובר לרגשות ולמחשבות של עצמו ולא לתת להם להשתלט עלינו במובן הרע אלא אנחנו שנשלוט ביצר המיני שלנו
בדיוק כמו שאם נרגיש כעוסים במרחב ציבורי, אנחנו לא נוציא את העצבים שלנו ונצעק פתאום על החברה שלא עשו כלום..
לצערנו הרב יש גברים מסויימים שהיצר מתגבר עליהם והם אשכרה מטרידים נשים המון פעמים.. ומערכת המשפט לצערנו לא ממש מטפלת באכיפת החוקים כמו שצריך ולא תמיד אוסרת אותם בכלא.
אגב, יש פעמים שהטרדות מיניות לא נוצרות
בגלל מה שהזכרתי למעלה אלא בגלל חוסרים בתקשורת וחוסר בהבנה.
שלגבר קשה לקרוא את המסרים שהאישה מעבירה לו על חוסר עניין והוא (לא בכוונה) לא שם לב עליהם. משם עלולה להיווצר הטרדה מינית
יש מקומות ואנשים מבורכים שעובדים עם אנשים על תקשורת זוגית נכונה והדרכות דייטינג שנועדו למנוע מצבים כאלה וגם על מנת לשפר בשביל גברים וגם בשביל נשים את איכות חיי הדייטינג שלהם
והטריגר המיני שלנו מאוד מהיר
מספיק שנראה בחורה יפה שנראת טוב יחסית ואוטומטית נרגיש טוב רק מלהתבונן בה.
עכשיו אני לא אומר שכל הגברים הם מפלצות שצריך להתרחק מהם
יש המון המון גברים רגישים שאכפת להם בטירוף מהמין הנשי והדבר האחרון שהם יעשו או ירצו זה להטריד אותה מינית או לאנוס אותה
החוכמה אצל כל גבר זה לדעת להיות מחובר לרגשות ולמחשבות של עצמו ולא לתת להם להשתלט עלינו במובן הרע אלא אנחנו שנשלוט ביצר המיני שלנו
בדיוק כמו שאם נרגיש כעוסים במרחב ציבורי, אנחנו לא נוציא את העצבים שלנו ונצעק פתאום על החברה שלא עשו כלום..
לצערנו הרב יש גברים מסויימים שהיצר מתגבר עליהם והם אשכרה מטרידים נשים המון פעמים.. ומערכת המשפט לצערנו לא ממש מטפלת באכיפת החוקים כמו שצריך ולא תמיד אוסרת אותם בכלא.
אגב, יש פעמים שהטרדות מיניות לא נוצרות
בגלל מה שהזכרתי למעלה אלא בגלל חוסרים בתקשורת וחוסר בהבנה.
שלגבר קשה לקרוא את המסרים שהאישה מעבירה לו על חוסר עניין והוא (לא בכוונה) לא שם לב עליהם. משם עלולה להיווצר הטרדה מינית
יש מקומות ואנשים מבורכים שעובדים עם אנשים על תקשורת זוגית נכונה והדרכות דייטינג שנועדו למנוע מצבים כאלה וגם על מנת לשפר בשביל גברים וגם בשביל נשים את איכות חיי הדייטינג שלהם
לגבר יש פי 10 מהורמון הטסטוסטרון. עם זה אי אפשר להתווכח. תפסיקו להתחכם. גם בלי החינוך המעוות, גברים עדיין היו אונסים כל עוד יש להם הזדמנויות לאנוס.
לא כולם, אבל הרוב יאנסו ובמיוחד במצב של מלחמה.
לא כולם, אבל הרוב יאנסו ובמיוחד במצב של מלחמה.
אנונימית
הורמונים שהם לא יכולים לשלוט בהם..?
אני רק זורקת עוד עניין חשוב, כי כבר הביעו פה המון דעות, לא אגיד עם מה אני מסכימה ומה לא, אבל תחשבו על כמה אחוזים של גברים, בנים מדווחים על אונס שחוו וכמה בנות,
אני לא מתעסקת בעניין של כמה קורה בכל צד, אבל אין מה לעשות, אצל הנשים השיח נהיה עם הזמן יותר פתוח ומועדד לשיתוף בעוד שאצל הגברים הרבה פחות.
אני לא מתעסקת בעניין של כמה קורה בכל צד, אבל אין מה לעשות, אצל הנשים השיח נהיה עם הזמן יותר פתוח ומועדד לשיתוף בעוד שאצל הגברים הרבה פחות.
^^^^"הרוב יאנסו"? ברצינות?
זה בגלל שבחברה שלנו ואולי כנטייה טבעית שמחוזקת על ידי מוסכמות, רוב הגברים מוצאים סיפוק מיני בשליטה ונשים בלהישלט. גברים פיזית חזקים יותר ויותר קל להם לאנוס. עם זאת, גבר עם רמות נורמליות של אמפתיה וחמלה פשוט לא יאנוס.
זה בגלל שבחברה שלנו ואולי כנטייה טבעית שמחוזקת על ידי מוסכמות, רוב הגברים מוצאים סיפוק מיני בשליטה ונשים בלהישלט. גברים פיזית חזקים יותר ויותר קל להם לאנוס. עם זאת, גבר עם רמות נורמליות של אמפתיה וחמלה פשוט לא יאנוס.
מסכים איתך אנונימית^^^
לכן חשוב מאוד שכולם יגבירו מודעות וידעו לשים לב לבחורה שמולן
לכן חשוב מאוד שכולם יגבירו מודעות וידעו לשים לב לבחורה שמולן
אה וגם אני מרגיש שאולי זה רגע טוב להזכיר לכולן ששנאת גברים היא גם צורה של סקסיזם וזה לא בסדר
התגובות הראשונות מזעזעות,
זה לא קשןר לאם הם חרמנים ולא יודעים לשלוט על עצמם אז הם אונסים זה פשוט עצוב לקרוא את זה...
אני בטוחה שהרבה מאוד גברים חרמנים מאוד יודעים לשלוט על עצמם ולקבל "לא".
למה גברים אונסים יותר? אני האמת לא יודעת לענות לך על זה, כדאי לך לקרוא על זה באינטרנט אבל זה לא קשור בשום צורה לחרמנות. זה קשור לאנשים שהם חולי נפש.
וגם לא חסרות בנות שאונסות ומטרידות.
זה לא קשןר לאם הם חרמנים ולא יודעים לשלוט על עצמם אז הם אונסים זה פשוט עצוב לקרוא את זה...
אני בטוחה שהרבה מאוד גברים חרמנים מאוד יודעים לשלוט על עצמם ולקבל "לא".
למה גברים אונסים יותר? אני האמת לא יודעת לענות לך על זה, כדאי לך לקרוא על זה באינטרנט אבל זה לא קשור בשום צורה לחרמנות. זה קשור לאנשים שהם חולי נפש.
וגם לא חסרות בנות שאונסות ומטרידות.
נשים הרבה יותר חרמניות מגברים אנשים...
פשוט אנחנו מראים את זה יותר..
זה הוכח מדעית, איך אתם יכולים לחלוק על עובדות למען השם... בחייאת הילדים פה הורגים אותי
פשוט אנחנו מראים את זה יותר..
זה הוכח מדעית, איך אתם יכולים לחלוק על עובדות למען השם... בחייאת הילדים פה הורגים אותי
אגב זה נכון^ שכחתי לציין את זה
בעיקרון זה גם פחות מדווח כי בתכלס אם מישהו אונס גבר זה נחשב הטרדה מינית ולא אונס לעומת אם מישהו אונס אישה זה כן נחשב אונס
אנונימית
.
אנונימי
^עובדתית גברים אונסים הרבה יותר
עובדתית יש הרבה יותר שיח וקבלה בנוגע לאונס כלפי בנות מאשר שיח וקבלה בנודע לאונס כלפי בנים.
אז עובדתית יש הרבה מאוד מקרים במיוחד כלפי גברים שבכלל לא דווחו.
אז עובדתית יש הרבה מאוד מקרים במיוחד כלפי גברים שבכלל לא דווחו.
בחייאת אין לי כוח לריבים האלה אני פשוט ימחק את הזה הקודם ויגיד לך משהו זה פשוט אם מישהי תרצה לאנוס אפילו בן היא לא תוכל בגלל פער הכוחות הפיזיים כנראה או משהו כזה אבל אני מסכים עם זה שעובדתית בנים יותר אונסים לא אמרתי שלא פשוט יש פה אנשים שחושבים שבנות לא יכולות לאנוס^
אנונימי
בתור אחת שעברה,
אני חושבת שזה לא קשור לבן או בת זה קשור לבן אדם עצמו
ואני לא באמת יודעת למה זה דווקא יותר בנים.
(אני רושמת בנים ולא גברים כי גברים יודעים איך להתמודד עם זה)
אני חושבת שזה לא קשור לבן או בת זה קשור לבן אדם עצמו
ואני לא באמת יודעת למה זה דווקא יותר בנים.
(אני רושמת בנים ולא גברים כי גברים יודעים איך להתמודד עם זה)
גברים אונסים יותר, אז מה ?
את מכחישה את העובדה שיש הרבה יותר שיח וקבלה לגבי אונס ותקיפות מיניות לגבי נשים מאשר לגברים?
את מכחישה את העובדה שכנראה יש אלפי מקרים בארץ וכנראה מיליוני מקרים בעולם של אונס ותקיפות מיניות בחלק גדול כלפי גברים (כי זה לא פתוח כמו נשים) שלא דווחו בכלל וכנראה שחלקם לעולם לא ידווחו?
את מכחישה את העובדה שיש הרבה יותר שיח וקבלה לגבי אונס ותקיפות מיניות לגבי נשים מאשר לגברים?
את מכחישה את העובדה שכנראה יש אלפי מקרים בארץ וכנראה מיליוני מקרים בעולם של אונס ותקיפות מיניות בחלק גדול כלפי גברים (כי זה לא פתוח כמו נשים) שלא דווחו בכלל וכנראה שחלקם לעולם לא ידווחו?
לגיטימציה?
*שום דבר* בעולם הזה לא יכול לתת לגיטימציה לתקיפה מינית .
שום דבר.
מה שמציק לי זה פשוט העניין שלי אישית זה נראה שזורקים לפח את העניין שגם גברים נאנסים אז רציתי להגיד את דעתי. זה הכל.
*שום דבר* בעולם הזה לא יכול לתת לגיטימציה לתקיפה מינית .
שום דבר.
מה שמציק לי זה פשוט העניין שלי אישית זה נראה שזורקים לפח את העניין שגם גברים נאנסים אז רציתי להגיד את דעתי. זה הכל.
אנונימית, בעיקרון שואלים מה היא לבשה כי זה נחשב ראיות..
לא חשבתי, אני יודעת את זה .
כי על פני השטח זה נפוץ ואנשים מתעלמים לגמרי מהצד השני או מזלזלים בכך כמו שאת רואה כאן.
אנחנו לא יכולים לדעת כמה מקרים כאלו קיימים. אבל עובדתית קיימים מקרים כאלו.
כי על פני השטח זה נפוץ ואנשים מתעלמים לגמרי מהצד השני או מזלזלים בכך כמו שאת רואה כאן.
אנחנו לא יכולים לדעת כמה מקרים כאלו קיימים. אבל עובדתית קיימים מקרים כאלו.
כל התשובות שלכם פה הם לא נכונות , בנים אונסים באחוזים יותר גבוהים כי בנים לא תלוננים בנות קיימו אותי יחסי מין או סתם נגעו באיבר מין שלי בלי שרציתי / ביקשתי שיפסיקו הרבה פעמים וגם לכל החברים שלי זה קרה לפחות פעם אחת פשוט אנחנו לא עושים מזה סיפור גדול לא מרגישים בטראומה או משהו כזה פשוט עוברים האלה ( אני לגמרי מבין נשים שמתלוננות ולא שופט אותם בנים פשוט כנראה לרוב לוקחים את זה בצורה אחרת )
אין ביסוס?
את מתחכשת לזה שיש מקרים של תקיפה מינית ואונס שלא דווחו?
את מתחכשת לזה שיש מקרים של תקיפה מינית ואונס שלא דווחו?
גם אצל גברים וגם אצל נשים זה מתבטא באופן יומיומי.
אני חושבת שאת יותר מתכוונת להטרדה מינית מאשר תקיפה מינית/אונס באופן יומיומי
אני חושבת שאת יותר מתכוונת להטרדה מינית מאשר תקיפה מינית/אונס באופן יומיומי
^^^^^^מצטער על מה שעברת, אבל אונס זה עניין של שליטה. הטראומה מלהרגיש חסר כוחות ושאדם אחר פוגע בך ושולט בך לחלוטין קשה מאוד
את אומרת לקורבן אונס,תקיפה והטרדה מינית די לחפש תירוצים ושהוא "מכחיש" ואז את תוהה למה אני אומרת שיש הרבה פחות שיח וקבלה לגבי הסיטואציות האלו לגבי גברים?
כי לצערנו וצערכם בנים הם זן דפוק
ותמיד יש יוצא מין הכלל כמוני>>
ותמיד יש יוצא מין הכלל כמוני>>
^^^זה שפחות גברים נאנסים לא משנה את העובדה שמתייחסים לגברים שנאנסים כמו ליצנים. כאילו טראומה היא לא טראומה אם היא אצל גבר. נכון שזה לא רלוונטי מאוד ספציפית לדיון אבל אני חושב שזה מה שהיא מנסה להגיד
יאיר_ ^ בגלל זה אני לא אומר שום דבר נגד הנשים שמתלוננות במקרה שלי / שלנו כי גם חברים שלי עברו את זה ( כולם , כל אחד בקיצוניות אחרת אבל עדיין ) אני הייתי שיכור עם איזה מישהי והיא התחילה לגעת לי באיבר אמרתי לה להפסיק ושאני לא רוצה היא המשיכה וגם עשתה עוד דברים ואז הלכה ואני באמת לא מרגיש בטראומה או שמישהי פגע בי בצורה לא יאמנת יום אחרי קמתי אמרתי בסדר ובגלל זה אני פשוט חושב שבנים לוקחים את זה אחרת מבנות וגם ללא ספק פחות משתפים כי כגבר זה די בושה להגיד " אישה אנסה אותי "
he bends
גם להגיד "שגבר אנס אותי" זו בושה
אבל עדיין יש משהו במה שאתה אומר
גם להגיד "שגבר אנס אותי" זו בושה
אבל עדיין יש משהו במה שאתה אומר
אנונימי - אני לא מסכים איתך, הסכמה זה דבר חשוב (אם כי לא כמוצג בעיני הציבור)
אבל איש באמונתו יחייה (דתיים - אני יודע שכך לא נרשם הפסוק המקורי, אבל המשפט הנ"ל כבש את הציבור הישראלי - ולדעתי יש לו תוקף משמעתי יותר מן הפסוק).
אבל איש באמונתו יחייה (דתיים - אני יודע שכך לא נרשם הפסוק המקורי, אבל המשפט הנ"ל כבש את הציבור הישראלי - ולדעתי יש לו תוקף משמעתי יותר מן הפסוק).
אנונימי
^^^^תסגיר את עצמך למשטרה סדיסט
אני פה כדי לענות^ , את מדברת מתוך מקום של כאב על העיניין ואני מבין אותך אבל את גם מדברת מתוך מקום של סקרים ו" עובדות שטח " כמו שאמרת, אני מדבר על ניסיון חיים אני בחיים שלי לא סיפרתי לאישה על זה בקושי לחברים שלי זה קרה והמשכתי הלאה וככה גם הם עשו אז מתוך הנסיון חיים שלי לפחות גברים נאנסים בדיוק באותה מידה הם פשוט לא מספרים ( במיוחד לא לבנות ) , וגברים גם לא נאנסים יותר על ידי גברים אחרים זה פשוט קל להם יותר לספר כשגבר אנס אותם מאשר שאישה אנסה אותם כי אז ( לפחות ממקום של גבר ) אז זה כן טראומה בשבילך ואז הרבה יותר אכפת לך וכואב לך מאשר כשאישה אונסת אותך אני לא מתכחש לשום דבר אני רק אומר את דעתי , סקרים כן יהיו בצד שלך של הוויכוח אני לא חושב שסקרים מוכחים משהו במקרה הזה
שליטה עצמית
שתי סיבות עיקריות:
1. גברים פחות שולטים בעצמם בקטע הזה, בעוד שנשים יכולות לחיות בלי 0ק0 ובלי אוננות גברים לא ממש.
2. גברים יותר חזקים פיזית מרוב הנשים ככה שהם גוברים עליהן יותר בקלות
1. גברים פחות שולטים בעצמם בקטע הזה, בעוד שנשים יכולות לחיות בלי 0ק0 ובלי אוננות גברים לא ממש.
2. גברים יותר חזקים פיזית מרוב הנשים ככה שהם גוברים עליהן יותר בקלות
אנשים פה לא יודעים על מה הם מדברים.
מדובר בעיקר על אנשים עלובים שמתכננים לפגוע באנשים שהם מכירים ולא "לא שלטו על היצר פתאום",
מדובר על לקיחת שליטה והבהרת "עליונות" על אדם אחר באמצעות כוח.
סתם חלאות עלובות שמגיע להם להרקב.
מדובר בעיקר על אנשים עלובים שמתכננים לפגוע באנשים שהם מכירים ולא "לא שלטו על היצר פתאום",
מדובר על לקיחת שליטה והבהרת "עליונות" על אדם אחר באמצעות כוח.
סתם חלאות עלובות שמגיע להם להרקב.
פשוט מאוד. כי הם בני זןנות.
אנונימית
גברים יותר חזקים פיזית לרוב וגם זה אינסטינקט שיש לגברים ואין לנשים
he bends
אני מצטערת על מה שעברת,
זה לא כל כך קשור למה שאמרת אבל
למה שאונסים בת השאלה ששואלים תמיד זה מה לבשת?
ולמה יש לזה קשר לאונס?
אני מצטערת על מה שעברת,
זה לא כל כך קשור למה שאמרת אבל
למה שאונסים בת השאלה ששואלים תמיד זה מה לבשת?
ולמה יש לזה קשר לאונס?
"אני פה כדי לענות"
אני מדבר על היגיון בהבדלים, משום מה זה לא ברור לכם.
השאלה הייתה למה בנים אונסים יותר ובנות פחות, אני הצעתי הסבר. את חושבת שאצל בנים יש יותר אחוזים שחולים בנפש? כי אני לא בטוח.
אני נתתי הסבר למה למרות שיהיו בן ובת באותו מצב נפשי, עדיין יש יותר סיכויים שהבן יאנוס מאשר הבת, מהסיבה שסקס בשליטה, לא הכי כיף לבנות. ולכן גם אם בת נמצאת באותו מצב נפשי של אנס, יש יותר סיכויים שהיא לא תאנוס.
עכשיו יותר ברור?
אני מדבר על היגיון בהבדלים, משום מה זה לא ברור לכם.
השאלה הייתה למה בנים אונסים יותר ובנות פחות, אני הצעתי הסבר. את חושבת שאצל בנים יש יותר אחוזים שחולים בנפש? כי אני לא בטוח.
אני נתתי הסבר למה למרות שיהיו בן ובת באותו מצב נפשי, עדיין יש יותר סיכויים שהבן יאנוס מאשר הבת, מהסיבה שסקס בשליטה, לא הכי כיף לבנות. ולכן גם אם בת נמצאת באותו מצב נפשי של אנס, יש יותר סיכויים שהיא לא תאנוס.
עכשיו יותר ברור?
כי גם כשגבר נאנס על פי חוק הוא לא נאנס אז אין דיווחים
אנחנו לא יודעים כמה גברים נאנסים
אנחנו לא יודעים כמה גברים נאנסים
אנונימי
זה ממש לא נכון
זה שמדווח לך על יותר בנים אונסים זה לא אומר שבנות אונסות פחות!!
זה שמדווח לך על יותר בנים אונסים זה לא אומר שבנות אונסות פחות!!
אחח איך אני אוהבת את הצדקנים של סטיפס שיגידו שנשים וגברים אונסים במידה שווה. גברים אונסים יותר מנשים. עובדה. גברים יותר אלימים ושולטים פחות ביצר. גם עובדה. מקרי האלימות המזעזעים והברוטאליים ביותר בוצעו בידי גברים.
להגיד שנשים אונסות כמו גברים ושטויות בסגנון כמו שאישה חזקה כמו גבר אלה תגובות טיפוסיות ושל משתמשי סטיפס.
להגיד שנשים אונסות כמו גברים ושטויות בסגנון כמו שאישה חזקה כמו גבר אלה תגובות טיפוסיות ושל משתמשי סטיפס.
אנונימית
^נשים עשו את מקרי האלימות הכי דוחים וברוטאליים שאי פעם שמעתי עליהם
לדוגמא איילין וורנוס שרצחה גברים בטענה שהם ניסו לאנוס אותה כעבדה כזונה
או ג'יין טופאן שרצחה במטרה להרוג הכי הרבה אנשים יולר מכל גבר או אישה
לדוגמא איילין וורנוס שרצחה גברים בטענה שהם ניסו לאנוס אותה כעבדה כזונה
או ג'יין טופאן שרצחה במטרה להרוג הכי הרבה אנשים יולר מכל גבר או אישה
אנונימי
^נשים עשו את מקרי האלימות הכי דוחים וברוטאליים שאי פעם שמעתי עליהם
לדוגמא איילין וורנוס שרצחה גברים בטענה שהם ניסו לאנוס אותה כשעבדה כזונה
או ג'יין טופאן שרצחה במטרה להרוג הכי הרבה אנשים יותר מכל גבר או אישה
לדוגמא איילין וורנוס שרצחה גברים בטענה שהם ניסו לאנוס אותה כשעבדה כזונה
או ג'יין טופאן שרצחה במטרה להרוג הכי הרבה אנשים יותר מכל גבר או אישה
אנונימי
^^^ תראי לי את המחקרים שעליהם את מבססת את העובדות שלך...
יש לי פתרון פשוט - לפתוח גוגל ולקרוא מפעם לפעם.
נשים אלימות וורבלית יותר מאשר פיזית.
"רוצחים סדרתיים נקבה מהווים פחות מ -20 אחוזים מכלל הרוצחים הסדרתיים, על פי פסיכולוגיה היום , והם שונים מאוד מעמיתיהם הגברים. כאשר הציבור הרחב חושב על רוצחות סדרתיות, הם חושבים בדרך כלל על איילין וורנוס, ללא ספק הרוצחת הסדרתית הנודעת לשמצה ביותר בתקופה העכשווית"
איילין וורנוס עברה חיים קשים בצורה לא נורמלית ולכן השתבשה עליה דעתה, מה גם שהיא עברה את מה שהיא האשימה את הגברים שרצחה. היא רצחה אותם ביריות רובה.
אולי שמעת על "toy box killer" שהיה חוטף נשים ונותן לכלבים שלו "לעשות את העבודה" עליהן ועוד דברים מזעזעים שעדיף לא לפרט.
בקיצור אין מה להשוות בכלל. היחס בין הרוצחות הסדרתיות לרוצחים הסדרתיים הוא אפסי. *כמובן* שיש נשים יוצאות מן הכלל אבל רוב הברוטאליות באה מהגברים.
נשים אלימות וורבלית יותר מאשר פיזית.
"רוצחים סדרתיים נקבה מהווים פחות מ -20 אחוזים מכלל הרוצחים הסדרתיים, על פי פסיכולוגיה היום , והם שונים מאוד מעמיתיהם הגברים. כאשר הציבור הרחב חושב על רוצחות סדרתיות, הם חושבים בדרך כלל על איילין וורנוס, ללא ספק הרוצחת הסדרתית הנודעת לשמצה ביותר בתקופה העכשווית"
איילין וורנוס עברה חיים קשים בצורה לא נורמלית ולכן השתבשה עליה דעתה, מה גם שהיא עברה את מה שהיא האשימה את הגברים שרצחה. היא רצחה אותם ביריות רובה.
אולי שמעת על "toy box killer" שהיה חוטף נשים ונותן לכלבים שלו "לעשות את העבודה" עליהן ועוד דברים מזעזעים שעדיף לא לפרט.
בקיצור אין מה להשוות בכלל. היחס בין הרוצחות הסדרתיות לרוצחים הסדרתיים הוא אפסי. *כמובן* שיש נשים יוצאות מן הכלל אבל רוב הברוטאליות באה מהגברים.
אנונימית
באותו הנושא: