12 תשובות
לא, אבל בטח יפתחו לו תיק או משהו
מה פתאום.
יכול להיות שהוא יתבע אותו, הוא תבע מישהו על שלא מכר לו פולי קפה אז מישהו שזרק עליו כיסא ייצא ללא תביעה?
לא ממש לא. לא מכניסים לכלא על דברים כאלה.
אולי יפתחו לו תיק
יכול להיות שיגישו נגדו תלונה על תקיפה אבל אם הוא ישב בכלא? אני לא חושבת.
אבל כנראה שחצרוני יתבע אותו
יש לו סווצרט לבן זה מה שאני יודע
לצערי לא.. אבל זה מחבל לכל דבר. הוא זרק במטרה לפגוע חזק! ואם היה ממית? הוא חולה נפש ומסוכן לבני אדם.
אם זה באמת הוא זה קטין, הוא לא יהיה בכלא רגיל זה בטוח
מקסימום לנוער וגם לזה אני בספק
לא חושבת ממש לא חושבת
לא
אם אין לו עבר פלילי סביר להניח שימירו לו את העונש בעבודות שירות של כמה חודשים