13 תשובות
תן לו לעשות מה שהוא רוצה ותתמוך בו.
שיעלה מה שבאלו
לא צריך להוריד לו שיעשה מה שהוא רוצה זה לא אמור להשפיע עליך
+ די לקנא לו
אם הוא מרגיש סבבה עם זה אין לך מה לעשות אבל תדבר איתו על זה אולי הוא יקשיב ואם לא אז תרד מזה
כן זה מביך
זה לא מביך והוא ממש יפה לדעתי
מביך
אגב הוא נאה רצח
עדיף שפשוט תתמוך בוא ושיעשה מה שהוא רוצה במקום שתוריד לו
@virgingirlcrusher
חפרת על חבר שלך, לא מביך.
באלי להלשין עלייך אבל אתאפק.
לא איזה הוא חתיך
איזה יפה הוא
מה הבעיה בזה
לא מביך ממש ממש