28 תשובות
אמרו שהוא הגיש תלונה, לא יודע מה יעשו עם זה
בדוק הוא יתבע אותו
בטל
ברורר
בוודאות יתבע הוא תבע על דברים פחות חמורים וזכה לא מעט פעמים
ההורים של הילד כנראה הולכים למשכן תדירה רק על פיצויים
ההורים של הילד כנראה הולכים למשכן תדירה רק על פיצויים
אנונימי
לא יודעת מה הוא מתכוון לעשות, ונכון שכולם שונאים אותו אבל אם הוא יחליט לתבוע לא ינפנפו אותו כי בא להם. זה לא חוקי.
לא ינפנפו עצרו כבר חשוד
חצרוני תובע הכל ואי אפשר לנפנף אדם במדינה דמוקרטית, ודאי לא כשמדובר במקרה של תקיפה.
לילד הזה מגיע עונש וחצרוני יעשה עליו קופה.
לילד הזה מגיע עונש וחצרוני יעשה עליו קופה.
אנונימי
שואל השאלה:
רגע אם בכיתה ז ילד זרק עליי מקל ונפתח לי הראש אני יכולה לתבוע אותו?עד היום יש לי צלקת
רגע אם בכיתה ז ילד זרק עליי מקל ונפתח לי הראש אני יכולה לתבוע אותו?עד היום יש לי צלקת
אנונימית
ממקל נפתח לך הראש?
לא מבינה בזה ככ אבל נראלי שכן
לא מבינה בזה ככ אבל נראלי שכן
1 הוא קטין לא יעשו לו כלום
2 אין לך הוכחות
3 את לא פרופסור
2 אין לך הוכחות
3 את לא פרופסור
כן רק שעורך דין יעלה לך יותר מהפיצויים, וספק אם על מקל בראש תקבלי משהו.
אנונימי
שואל השאלה:
בטח שיש לי , יש מצלמות בבית ספר ^הוא פשוט התעצבן ואין לי מושג איך אבל המקל הגיע לי למצח ונפתח והזמינו לי אמבולנס חשוב לציין שההורים שלי שילמו על האמבולנס
קיצר הייתי יכולה להיות בלי עין עכשיו!!
בטח שיש לי , יש מצלמות בבית ספר ^הוא פשוט התעצבן ואין לי מושג איך אבל המקל הגיע לי למצח ונפתח והזמינו לי אמבולנס חשוב לציין שההורים שלי שילמו על האמבולנס
קיצר הייתי יכולה להיות בלי עין עכשיו!!
אנונימית
צילומים של מצלמות בבית ספר נמחקות אחרי פרק זמן מסוים.
אנונימי
הייתם צריכים לדרוש מההורים שלו את הכסף של האמבולנס ולהביא מישהו לשבור את הילד הזה מכות כי אף אחד לא יעשה עם זה כלום
בתי משפט הם לא מטומטמים, אם כל אדם היה יכול לעשות כסף על כל דבר שקרה לו, כולנו היינו נמצאים בבתי משפט 24/7.
אנשים שמנסים להתחכם איתם לרוב משלמים הוצאות משפט, לא נעים.
אנשים שמנסים להתחכם איתם לרוב משלמים הוצאות משפט, לא נעים.
אנונימי
שואל השאלה:
^אנונימי די לחפש . כל הבית ספר ראה את זה והמנהלת המורים ואחרי זה ההורים של הילד באו להגיד סליחה והקלטתי את זה כי אני גאון, ועד היום יש לי צלקת במצח וואלה בזמן האחרון היא לא באה לי בטוב
^אנונימי די לחפש . כל הבית ספר ראה את זה והמנהלת המורים ואחרי זה ההורים של הילד באו להגיד סליחה והקלטתי את זה כי אני גאון, ועד היום יש לי צלקת במצח וואלה בזמן האחרון היא לא באה לי בטוב
אנונימית
טוב שיש לך הוכחות, על מה תתבעי אותו בדיוק?
אנונימי
די להתחכם. חחח נראה לך שבתי משפט יתעסקו בשטויות האלה.
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מבינה בזה אבל כמו שהפרופסור הדפוק הזה יכול למה אני לא?
וזה תקיפה לכל דבר. אני בסך הכל הייתי זייניקית שלא מבינה כלום מהחיים שלה ופתאום איזה יודניק התעצבן משום מקום (ההורים שלו אמרו שזה בגלל המורה שלו לא יודעת)
אני לא מבינה בזה אבל כמו שהפרופסור הדפוק הזה יכול למה אני לא?
וזה תקיפה לכל דבר. אני בסך הכל הייתי זייניקית שלא מבינה כלום מהחיים שלה ופתאום איזה יודניק התעצבן משום מקום (ההורים שלו אמרו שזה בגלל המורה שלו לא יודעת)
אנונימית
שואל השאלה:
אני סתם צוחקת אני בחיים לא יעשה את זה סתם מחפשת
^נוו אז למה שהם יתעסקו בחצרוני?
אני סתם צוחקת אני בחיים לא יעשה את זה סתם מחפשת
^נוו אז למה שהם יתעסקו בחצרוני?
אנונימית
כי על אלימות בין ילדים לא תובעים בבית משפט.
אנונימי
סיכוי גבוה שזה לא יהיה תקף בגלל חוק ההתיישנות במקרה שלך
אנונימית
כל יום יש בבתי ספר אלימות, נראה לך שבתי משפט עד כדי כך מטומטמים בשביל להתעסק בזה?
אנונימי
בואי נבחין בהבדל בין כיסא מתוך קהל שפגע פגיעה חמורה יחסית ופתח לבנאדם תראש לבין מקל
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא אלימות אחי.. הייתי בבית חולים כמה ימים ויש לי צלקת ענקית באמצע המצח אבל עזוב אני רוצה ללכת לישון וכמה אנונימים
זה לא אלימות אחי.. הייתי בבית חולים כמה ימים ויש לי צלקת ענקית באמצע המצח אבל עזוב אני רוצה ללכת לישון וכמה אנונימים
אנונימית
יש לאנשים שם שיקול דעת, זה שעל הנייר אולי מדובר באותו אירוע זה דבר אחד אבל בפועל במקרה של חצרוני זו תקיפה על רקע דעה פוליטית שהתרחשה לפני יום לעיני המצלמות ולא ילד בן 15 שזרק מקל על ילדה בת 12 שנזכרה אחרי כמה שנים שהיא רוצה לתבוע אותו.
אנונימי
שואל השאלה:
כולה שנתיים מה וכשאני אומרת מקל אני מתכוונת לגדול
אבל יום הזיכרון ואני לא רוצה להתעסק בחרא הזה
כולה שנתיים מה וכשאני אומרת מקל אני מתכוונת לגדול
אבל יום הזיכרון ואני לא רוצה להתעסק בחרא הזה
אנונימית