17 תשובות
זה בגלל הדברים שהוא אומר על מזרחים וחיילי צה"ל. אנשים לא אוהבים אותו.
מסכימה^
אני חושבת שזה בגלל השנאה שהוא מביא על עצמו
לפני שידעתי מי הוא
ריחמתי עליו
אחר כך
הרגשתי שמגיע לו
וואלה אז לרקוד על קברים של חיילים שנרצחו למען המדינה זה גם לא נראה כיף ומצחיק
צבועים
מזה לא מגיע לו הוא דרך ורקד והשתין על קברים של חיילים סתמו תפה וגם יש לו שערות ביצים על הראש במקום שיער
בעיקרון חושבים שמגיע לו. בהתחלה כשראיתי את הסרטון הזדעזעתי בעצמי, אבל עכשיו אחרי כל הסיפורים של החיילים וכל הבכי והכאב והעצב שצפים פתאום, אני חושבת על זה שהוא פשוט היה מסתכל על אותם הסיפורים שאני בוכה עליהם ויורק וצוחק עליהם.
אז כן, דיי שיניתי את דעתי. הוא סתם צומי, אדם לא יכול לצפות שיתנהג ככה ולא יקרה לו כלום
אני לא יודעת אם לזרוק עליו כסא אבל בחיאת הוא מרתיח את כל המדינה ובאמת יש לו בעיה ופשוט קשה לי לרחם עליו.
כי זה מצחיק
שואל השאלה:
אני יכול להבין שכועסים עליו וזה אבל זה לא מצדיק אלימות
אנונימי
בטח שזה מצדיק את זה אתה אפילו לא שם לב למה שהוא עושה ואומר
התיפיפות של כולם פה אבל אם אני אגיד מילה עכשיו נאמן יוריד לי שוב נקודות בטענה שאני מעודדת אלימות
הכיסא הזה הגיע לו על כל הדברים שעשה ועל כל האמירות הגזעניות שלו :)
שיחשוב פעמיים לפני שהוא מפיץ שנאה על חצי או אפילו רוב האוכלוסייה בישראל
הוא אמר שהוא לא עומד בצפירות אז הביאו לו כיסא.

סתם אבל הבחור דורך על קברי חיילים ומבזה את החיילים והמזרחים.
לדעתי זה ממש לא בסדר לצחוק עליו ולעודד אלימות וזה לא משנה מה הדעה שלו
מגיע לו
רצו לבדוק אם יש שם מוח
לא מעודד אלימות
אבל שלא יצפה לא לקבל אלימות עם דעות כאלו חריפות וכאלו דוחות...