15 תשובות
כן, זה נורמלי, הכל בסדר :)
קרה משהו? תמיד פה בשבילך3>
קרה משהו? תמיד פה בשבילך3>
לא, אבל לא רע בהכרח כנראה עובר עליך משהו
נורמאלי לגמרי כן יש אנשים שבוכים הרבה בסדר גמור
כן.אולי את עצובה בגלל משהו או שנכנסת לדיכאון
כן
שואל השאלה:
^^איך אני יודעת אם נכנסתי לדיכאון?
^^איך אני יודעת אם נכנסתי לדיכאון?
אם את מרגישה רע כל הזמן ואין לך כוח לכלום, אבל כדאי ללכת לפסיכיאטר/פסיכולוג
כן אבל זה משהיו שכנראה הופך אותך לדמות רגישה למדי
יש המון תסמינים לדיכאון
בכיתי יותר
זה בסדר להיות עצובה, לא אומר שנכנסת לדיכאון. זה בסדר גמור לבכות הרבה גם לא אומר כלום. אבל אם את באמת מרגישה שמשהו לא בסדר אז כן כדאי ללכת לדבר עם מישהו
תלוי על מה בכית
אבל נראלי שכן
אבל נראלי שכן
כן אתמול בכיתי 5 פעמים ביום
אממ
כן
יום הזיכרון וזה אדק זה סופר לגיטמי
כן
יום הזיכרון וזה אדק זה סופר לגיטמי
אנונימית
זה בסדר, גם היה יום השואה והיום יום הזיכרון אז זה אולי קשור.
בכל מקרה, הכל בסדר?
בכל מקרה, הכל בסדר?
באותו הנושא: