9 תשובות
עאאע הוא כזה מושךך
אנונימית
זה לא יפה בעיניי.
אבל מניחה שזה הטעם שלהן? מה הבעיה?
אבל מניחה שזה הטעם שלהן? מה הבעיה?
זה יפה
כי זה יפה?
"שיער פאק בוי" אני בוכה ולא כולן אוהבות את זה
זה מושך ויפה
איכס לא סובלת שיער כזה
רק גלאח חברים, אין לכם טעם בחיי
רק גלאח חברים, אין לכם טעם בחיי
כי זה יפה בעיניהן..
רק גאלח אנשים
באותו הנושא: