התחברות
הרשמה
אני ככ צריכה מישהו לדבר איתו עכשיו מרגישה ככ בודדה ואני שונאת את עצמי
4 במאי 2022, 20:25
בדידות
מצב רוח
יאוש
לבד
3 תשובות
מוזמנת לדבר איתי :)
Q
Quiin
שלום
ט
טוב בסוודר
מרגישה אותו דבר אחותי :)
פ
פארטי גיירל
באותו הנושא:
זה הגיוני שדיברתי עם מישהו בסטיפס ועכשיו הפסקנו לדבר ואני כל הזמן רוצה לדבר איתו ו...
צריכה לדבר על משהו אישי ואין לי עם מי יש פה מישהו שאני יכולה לדבר איתו?
יש מישהו שהייתם רוצים לדבר איתו/ה עכשיו במקום להיות בסטיפס?
יש פה מישהו /מישהי מפתח תקווה בן /בת 13-14 אני צריכה מישהו לדבר איתו..
מישהו שאני אוכל לדבר איתו עכשיו ולהתייעץ איתו באיזה עניין?
אני לבד ואני צריכה מישהו לדבר איתו ולהתייעץ איתו.
יש כאן מישהו שאפשר לדבר איתו עכשיו? התייעצות
אני צריכה לדבר עם מישהו אבל כל מי שאני מנסה לדבר איתו מנפנף אותי..
אני צריכה מישהו לדבר איתו/ איתה
למה דווקא האנשים שאני הכי צריכה נעלמים לי דווקא עכשיו אני צריכה מישהו לדבר איתו שבאמת יבין אותי
צריכה מישהו לדבר איתו דחוף.. מישהו ?