4 תשובות
זה לא סוף העולם, תנצלי את הערב הזה בשביל עצמך
להכין אוכל טעים, לראות סרט טוב ואולי ערב ספא קטן?
תעשי מהלימון לימונדה:)
להכין אוכל טעים, לראות סרט טוב ואולי ערב ספא קטן?
תעשי מהלימון לימונדה:)
אוף גם אני
גם אני נמצא בבית כי או שלא יכולים לצאת או שהם יוצאים עם אנשים אחרים :(
לצאת עם מישהו אחר
ואם לא אז להישאר בבית ולעשות לך ערב כיפי עם עצמך
ואם לא אז להישאר בבית ולעשות לך ערב כיפי עם עצמך
באותו הנושא: