3 תשובות
שואל השאלה:
לא היינו בבמות, יצאנו לאיזה חוף עם אוהלים, הם ישנים שם אבל אני הלכתי הביתה באמצע כי השתעממתי
לא היינו בבמות, יצאנו לאיזה חוף עם אוהלים, הם ישנים שם אבל אני הלכתי הביתה באמצע כי השתעממתי
אנונימי
שואל השאלה:
הלכתי איתם כי הייתי בטוח שזה רק אנחנו, פתאום אני רואה גם את הבנות וכל הערב הלך והייתי בפלאפון
הלכתי איתם כי הייתי בטוח שזה רק אנחנו, פתאום אני רואה גם את הבנות וכל הערב הלך והייתי בפלאפון
אנונימי
כן
באותו הנושא: