4 תשובות
ממש מטורף! זה שלנו, רק לא בשליטתנו כרגע... בעז"ה זה עוד יחזור אלינו(:
שואל השאלה:
אבל זה החזון של בן גוריון. ואפשר גם להקים בשטח הזה סוכנות חלל כמו. nasa ולשגר דברים
אבל זה החזון של בן גוריון. ואפשר גם להקים בשטח הזה סוכנות חלל כמו. nasa ולשגר דברים
אנונימי
גדול פי 3 בערך מישראל
וכן זה היה מטורף
וכן זה היה מטורף
כןן.
דרך אגב, מה הקשר לדמי לובאטו?
דרך אגב, מה הקשר לדמי לובאטו?
באותו הנושא: