3 תשובות
אני תמיד ישנה ככה ותמיד מרגישה מוזר על זה. לא אמרו לי שזה מוזר, פשוט מרגישה ככה. אבל זה יותר נוח לי פשוט
אני ישנה עם כיסוי עיניים לפעמים, זה לא מוזר, זה ממש נוח
אני אבל נגמלתי מזה
באותו הנושא: