9 תשובות
כן,גם אני הייתי מתעצבנת אם חבר שלי היה קורא לידידות שלו "אשתי"
אם אתה חבר שלה - כן.
ברור,זה לא בסדר
אנונימית
כן ברור איזה מעצבנת
ברור שכן