9 תשובות
כן :/
כן,גם אני הייתי מתעצבנת אם חבר שלי היה קורא לידידות שלו "אשתי"
אם אתה חבר שלה - כן.
כן
ברור,זה לא בסדר
אנונימית
כן
כן ברור איזה מעצבנת
כן
ברור שכן
באותו הנושא: