4 תשובות
שימי שכבה דקה של שמן ותכסי עם מכסה של סיר כשאת שמה את הנקניקיות
לא צריך לשים שמן כי גם ככה יש בזה מלא שומן אז לא צריך לדאוג שזה יידבק או משהו בסגנון
את יכולה להכין במיח חמים כמו פסטה עד שזה משנה צבע
לא צריך לבשל בכלל ישר ללחמניה ככה אני עושה את זה