8 תשובות
קוראים ספרים, ישנים, משחקים עם האחים , קובעים עם חברות
יאא
בהצלחה תקראי ספר תשחקי עם המשפחה
ספר, אוכל, משחקים...
כל הכבוד לך! בהצלחה!
זה ממש כיף וגורם להרגשה טובה של הנתקות
אומרת לך בצור דתיה
קודם כול, בהצלחה ואשרייך על הנסיון!
דבר שני, ספרים!! הכי טוב ומדהים
שינה
משחקי קופסה
וכדו'
ישניים הרבה ,אוכלים ,יוצאים לסיבוב עם המשפחה, פוגשים חברים, קוראים ספרים ,משחקים משחקי קופסא תהני מהשבת תאמיני לי זה דווקא די נחמד להתנתק קצת מהמכשירים יש זמן עם המשפחה ופשוט קצת לנקות את הראש ולנוח מהכל
תקראי ספר, תפגשי עם חברים, תשחקי עם האחים שלך, תשני, תבקרי את סבא וסבתא אם הם גרים קרוב,
תורה ספרים