22 תשובות
יחל?
ל5 יחל זה פצצה
תלוי כמה יחידות אם זה 5 אז יש עוד תקווה
אנונימי
תשמע אני לא אשאל תלוי כמה יחידות כי אני מניח שאתה שלוש וכן זה בהחלט ממש באסה אבל תפתיע בבגרות
שואל השאלה:
אני ב4..
אני ב4..
שואל השאלה:
איך אתה כל כך בטוח שאני 3 יחל?
איך אתה כל כך בטוח שאני 3 יחל?
זה מעולה יש כאלה שנאבקים לעבור
אוי זה די גרוע
אבל תסתכלי על הצד הטוב לפחות זה לא 50
אבל תסתכלי על הצד הטוב לפחות זה לא 50
אנונימי
זה סבבה לגמרי
עכשיו תפציצי בבגרות
עכשיו תפציצי בבגרות
שואל השאלה:
אתה חסר לב בא לי למות
אתה חסר לב בא לי למות
באמת שזה טוב
בדרך כלל בתמכונות במתמטיקה מקבלים שוק, כי פתאום אלה חמישה תרגילים ברמה גבוהה יחסית
בדרך כלל בתמכונות במתמטיקה מקבלים שוק, כי פתאום אלה חמישה תרגילים ברמה גבוהה יחסית
זה טוב
קיבלתי 84 ב3 יחל ואני עף על עצמי
אני קיבלתי גם 70 במתכונת השנייה במתמטיקה ב4 יחל ואני מרוצה מאוד כי מתמטיקה תמיד קשה לי יותר מהמקצועות האחרים ובתחילת שנה לא קיבלתי ציונים משהו במתמטיקה
קיהלתי 34 :(
תזכרי שהבגרות הכי חשובה שם תפציצי
תזכרי שהבגרות הכי חשובה שם תפציצי
שואל השאלה:
זה הקטע אבל שהפצצתי במתכונת הזאת וחרשתי את החייםם
ובסוף זה הציון הכי נמוך שלי מתחילת שנה .
זה הקטע אבל שהפצצתי במתכונת הזאת וחרשתי את החייםם
ובסוף זה הציון הכי נמוך שלי מתחילת שנה .
גם אני הייתי ככה אבל במבחן משהו השתבש לי והיה לי ממש בלגאן
תזכרי שזה יכול להיות חד פעמי ה70
ומבחן הבא יהיה שאלות אחרות וגם יש לך עוד זמן לתרגל עד אז
תזכרי שזה יכול להיות חד פעמי ה70
ומבחן הבא יהיה שאלות אחרות וגם יש לך עוד זמן לתרגל עד אז
שואל השאלה:
בא לי לבכןת אחותי המורה כל כך האמינה בי ועזרה לי מלא כדי שאקבל ציון טוב במתכונת ועכשיו היא התאכזבה ממני איזה כואב זה
בא לי לבכןת אחותי המורה כל כך האמינה בי ועזרה לי מלא כדי שאקבל ציון טוב במתכונת ועכשיו היא התאכזבה ממני איזה כואב זה
את לא מכירה את המשפט הידוע?
אם זה עובר את 60 אני מאושר וחוגג עד מחר
~ פטריקס 2022 ~
אם זה עובר את 60 אני מאושר וחוגג עד מחר
~ פטריקס 2022 ~
זה ממש סבבה
תלוי בך, במטרות שלך, בשאיפות שלך, בציפיות שלך מעצמך, בכמה את מרוצה מהציון, בכמה את מרגישה שנתת את המקסימום כדי לקבל את הציון הזה ובכמה את מרגישה שאת מסוגלת לציון יותר גבוה לפי היכולות שלך. אחרי הכול, ציונים זה עניין אינדיבידואלי, אין ציון אחד שהוא טוב לכלל.
אני אישית לדוגמה שואף לרוב לציונים של 85+, אך לעומתי קיימים גם תלמידים שיכולים לשמוח מציונים של 70, הכול תלוי בתלמיד וביכולות שלו.
אם את לא מרגישה מסופקת מהציון, את יכולה לנסות לבקש מתכונת חוזרת ואם לא, פשוט תני את ההכי טוב שלך בבגרותץ בהצלחה!
אני אישית לדוגמה שואף לרוב לציונים של 85+, אך לעומתי קיימים גם תלמידים שיכולים לשמוח מציונים של 70, הכול תלוי בתלמיד וביכולות שלו.
אם את לא מרגישה מסופקת מהציון, את יכולה לנסות לבקש מתכונת חוזרת ואם לא, פשוט תני את ההכי טוב שלך בבגרותץ בהצלחה!
שואל השאלה:
אין מועד ב למתכונת וזה ממש לא הציון שאני שואפת אליו
אין מועד ב למתכונת וזה ממש לא הציון שאני שואפת אליו
באותו הנושא: