10 תשובות
כן אם את אוהבת אז למה לא
כן, הייתי בהופעה שלו והיה נפלא.
מאוד אוהבת את אביב גפן. אם את אוהבת (ואולי גם אם לא), ממליצה לך בחום.
מאוד אוהבת את אביב גפן. אם את אוהבת (ואולי גם אם לא), ממליצה לך בחום.
ברור
אין מלך כזה
אין מלך כזה
כן
כןן חד משמעית
כן ברור
כן.
כן למה לא
אם את אוהבת אותו אז למה לא
כן לגמרי
באותו הנושא: