10 תשובות
אחורית קל
מצלמה אחורית
למראה
האיכות של המצלמה יותר גרוע מאיכות של העין
שמחתי לעזור
האיכות של המצלמה יותר גרוע מאיכות של העין
שמחתי לעזור
לדעתי מראה משקפת את איך שאנו נראים באופן הכי קרוב לנכון
מראה
הבובה היא סימטרית בני האדם לא, בגלל זה היא נראת אותו דבר.
אנחנו נראים במציאות כמו שאנחנו נראים במצלמה האחורית
אנחנו נראים במציאות כמו שאנחנו נראים במצלמה האחורית
תפסיקו לענות לה מראה וזה גם לא עניין של דעה זה עניין של מדע, מצלמה אחורית זו הדרך בה אנשים רואים אותנו. תקראי על זה קצת בגוגל, וכל אחד שראה את עצמו במצלמה אחורית אכל את עצמו על כמה שהוא מכוער כנראה אבל זה כי זה פעם ראשונה שאנחנו נתקלים בזה ואין לך מה לקחת את זה קשה
שואל השאלה:
אז למה אני לא נראית במראה כמו במצלמה?
אז למה אני לא נראית במראה כמו במצלמה?
אנונימית
שואל השאלה:
בקיצור אנחנו נראים כמו במראה
בקיצור אנחנו נראים כמו במראה
אנונימית
רק הפוך
באותו הנושא: