7 תשובות
אני אישית כן רוב הסיכויים שהייתי הולכת לעבוד שם
דווקא נשמע אחלה, אומנם עובדים אבל כן יש ימי חופש וגם לא עובדים כל היום, עדיין יש כמה שעות כל יום כדי לטייל. וגם זה לחוות את האווירה והתרבות השונה ביומיום. הייתי הולכת על זה לגמרי.
שואל השאלה:
הייתם עושים את זה בעצמכם?
הייתם עושים את זה בעצמכם?
לא הייתי עובדת בבית מלון בכלל כי זה ניצול ולא באלי להרגיש משרתת
נשמע טוב
ברור
שווה רצח
באותו הנושא: