8 תשובות
מה מה זה
היי אנונימית מהשאלה מקודם,
1-2 כנראה, תלוי בבוחן. לא רוצה להעליב אבל הייתי מורידה 3 זה טעות איומה, אבל משוכנעת שיורידו לך פחות. 3 זה המקסימום.
שואל השאלה:
חחחח למה טעות איומה בסך הכל לא שמתי לב
אנונימית
זאת לא טעות איומה..
אנונימית
נקודה-שתיים
2 לא פחות ולא יותר
אמרו לי ש2 נקודות
שתיים בערך