7 תשובות
כן ואני בכיתה ט
שואל השאלה:
אהה אני בלחץ ואני שונאת מדעי המחשב ולא יודעת כלום פשוט כלום
^באותו סיפור כמוך
לי היה היוםם
שואל השאלה:
איך היה לכם אנשים?
היה קצת קשה אבל חוץ מזה מושלם בלי לפתוח פה
איך לךך?
שואל השאלה:
^ אני שמחה שהלך לך טוב:)
את האמת שהיה קצת קשה אבל בסדר כזה לא יצאתי בוכה חחח.
תודה ששאלת:)