49 תשובות
לא נכון
שואל השאלה:
בטוח? היה על זה סרטונים
אנונימית
לא
כן מה יש להם לקבל כבד אווז, שלחי את הסרטונים
שואל השאלה:
ראיתי את זה בטיקטוק
אנונימית
לא הייתי מאמין למילה שראיתי בטיקטוק
סתם שטויות אנשים אוהבים להגזים
שואל השאלה:
מישהו בשם שי מלול אמר שאמרו בממשלה להביא להם
אנונימית
שלחי את שי מלול לחפש את חברים שלו
שואל השאלה:
חח מי זה בכלל?
אנונימית
אנאערף
גם הביאו להם קוויאר ולובסטרים
שואל השאלה:
ממש
אנונימית
בטח בטח
איזה שטויות
לא אבל ראיתי הרבה אנשים שמתלוננים על הסיגריה
גם אם זה נכון, הכל פה אינטרס.
אנשים צריכים להבין שהמשטרה יודעת תעבודה שלה
אנונימית
בסלה ובימבי אני יודע אמרתי שהרבה אנשים התעצבנו על זה
אחי טיקטוק זה המרכז של הfake news עכשיו.
אסור בכלל שצילומים כאלה כמו שראינו ידלפו אסור בכלל לצלם כי זה יכול להיות חלק מפעולות מאוד חשובות ואסור לצלם כאלה דברים
בכללי אפילו בטלוויזיה מפרסמים דברים שלדעתי צריכים להיות מסווגים
אל תאמיני לכל מה שאת שומעת..
אבל לא אתפלא אם זה נכון:(
לא כבד אווז, כבד של יהודי
אחד המחבלים איים שאם לא יביאו לו כבד של יהודי, הוא ייעשה שביתת רעב ויגרור את המשק הישראלי למלחמה עם חמאס.
אנונימי
אני לא אתפלא אם זה נכון
חופשי
הביאו או לא הביאו זה לא משנה. אני סומכת על השבכ שהם יודעים מה הם עושים בשביל להוציא מהם את כל המידע הנחוץ.
^^ וואי סתמו כבר לגבי הסיגריה זה היה כדי לקחת די אן איי שלו בלי אישור מהבית משפט
אנונימית
נראה לך
לא הסרטון של שי לא היה כי באמת בנט ביקש מהם, זה כי גם ככה מפנקים את המחבלים שנמצאים בכלא אז כאילו בנוסף להביא להם גם כבד אווז שתייה
סיגריה נתנו להם? הייתי מפורר להם אותה לתוך הגרון ונותן להם במקום כבר אווז אווז שינקר להם את העיניים חלאות!
בקבוק מים קרים הם רוצים? הייתי שופך עליהם דלי רותח של מי ספונג'ה
כן. לא רק היום
שי מלול הזה פסיכופט !!! לא להאמין למילה שיוצאת לו מהפה .
ולשאלתך -כמובן שלא .אני שמעתי על זה שהם אכלו יונים , בזמן שהם היו בבית ספר ,שבו הם התחבאו .
לא יודעת אבל הייתי מוציאה להם את הכבד ונותנת לאכול
סיגריה ומיץ לא מספיק מאמי
חחח לא אין מצב
נתנו להם סיגריה לעשן במקום לתת להם אותה בעין
רוצחים
אם שי מלול אמר שי מלול בטח יודע
נשמע כמו בחור מהימן
(לא באמת)
כן גם קינוח בסוף ופחית קולה
שואל השאלה:
אמרו שהם הסתפרו ויעשו תואר זה נכון?
אנונימית
תפסיקי להאמין לכל מה שאומרים לך
^חדמש
אמרו שהם בעצם סוכנים של האילומינטי שרוצים לפוצץ את מאדים זה נכון?
^ הסיגריה והכוס המים זה היה חלק מאסטרטגיה חקירתית של השבכ , תאמינו לי שאנחנו כלום ושום דבר לעומת הגיבורים האלה אז אין לנו אפילו זכות להתלונן על איך שהם פועלים . עשו את זה בשביל להוציא מהם ווידוי - ולהוביל אותם לחקירה שממנה הם מסוגלים למנוע את הפיגועים הבאים עוד לפני שהם בכלל יצאו לפועל אז בבקשה לא להיות מושפעים כמו כולם ולצאת על אותו חייל שנתן למחבל ה$$$% הזה את הסיגריה - הם יודעים מה הם עושים.
מקווה שלא נכון
הם אכלו יונים חיות בתוך כיתה בבית ספר, למה אף אחד לא מדבר על זה
לא יודעת אבל אני לא מופתעת
שואל השאלה:
אבל את זה כן עשו הרבה פעמים למחבלים
אנונימית