7 תשובות
לסלק? לא...
כן ינקטו באמצעים משמעותיים כלפייך וזה תמיד תלוי כמה חיסורים יש אבל אני מאמינה שהם לא יעיפו אותך.
חחח אני כיתה י עם 300 חיסורים בערך ולא העיפו אותי ב"ה.
כן ינקטו באמצעים משמעותיים כלפייך וזה תמיד תלוי כמה חיסורים יש אבל אני מאמינה שהם לא יעיפו אותך.
חחח אני כיתה י עם 300 חיסורים בערך ולא העיפו אותי ב"ה.
לא
^בישראל לא משאירים כיתה.
לא
לא
לא
לא
וכותבים אם
וכותבים אם
באותו הנושא: