4 תשובות
שואל השאלה:
^אני בכיתה ח
אנונימית
אז ממש מעולה תפסת אץ זה בזמן
בדרך כלל מודיעים על זה מהבית ספר, מביאים מישהו שיסביר. אבל אם לא אז תנסי בתחילת שנה להתקשר אליהם שוב ואם לא עונים אז תלכי לתחנה
היי באיזה כיתה את?
טפסים בדרך כלל יש בתחילת שנה, בכל מקרה את יכולה ללכת לתחנה הקרובה ולדבר עם האחראי
כל הכבוד לך.