7 תשובות
כן למה לא
כן אבל אם היא לא הייתה נפתחת איתי לאט לאט אז זה היה כבר מציק כי כמה אפשר להיות הדומיננטי כל הזמן
אני בקשר עם ידידה מהכיתה ומחכה לצאת איתה אבל מרוב שהיא מתביישת, לא יוצא לי אז כל כך מצליח
אנונימי
כן אין בזה שום בעיה
אני מעדיף אפילו
כן, אני מעדיף על מישהי רועשת וחברותית אבל לא ככ משנה לי
כן, גם אני כזה
ובדרך כלל ביישנים הם אנשים מדהימים מבחינת אישיות
ובדרך כלל ביישנים הם אנשים מדהימים מבחינת אישיות
באותו הנושא: