10 תשובות
שואל השאלה:
שיט מה אני בחיים לא אוכל לתרום דם אז?
שיט מה אני בחיים לא אוכל לתרום דם אז?
אנונימית
מצטרפת לשאלה
אי אפשר
שואל השאלה:
שיטט נו אוף אבלל
שיטט נו אוף אבלל
אנונימית
שואל השאלה:
אין מצב נו אבל 50 קילו זה כמעט עודף משקל לגובה שלי
אין מצב נו אבל 50 קילו זה כמעט עודף משקל לגובה שלי
אנונימית
אי אפשר לתרום מתחת ל50
אם תעלי במשקל תוכלי
אם תעלי במשקל תוכלי
שואל השאלה:
יואו נו איזה מבאס
יואו נו איזה מבאס
אנונימית
העיקרון מאחורי זה הוא שלא תאבדי יותר מדי דם(כי כמות הדם בגוף שלך זה בין ביתר מחושב לפי משקל)
ו500cc בשביל מישהו מתחת ל50 קילו זה איבוד דם יחסית משמעותי לעומת מי שמעל
ו500cc בשביל מישהו מתחת ל50 קילו זה איבוד דם יחסית משמעותי לעומת מי שמעל
שואל השאלה:
יואו זה כזה מבאס
יואו זה כזה מבאס
אנונימית
באותו הנושא: