7 תשובות
יכולים לעשות לך בעיות בכניסה לאוניברסיטה/מכללה בעתיד. קחי בחשבון.
מרצה
שואל השאלה:
על העתקה כתוב לי את זה בתיק האישי לכל האוניברסיאות או שזה נשאר רק במקום הזה שאני לומדת בו ספציפי?
על העתקה כתוב לי את זה בתיק האישי לכל האוניברסיאות או שזה נשאר רק במקום הזה שאני לומדת בו ספציפי?
אם יתפסו אותך מעתיקה יכול להיות שאפילו תסולקי, לא משתלם
יכולים לפסול את המבחן או את כל הקורס, יכולים להעיף לגמרי מהמכללה. יכולים להעיף + למנוע ממך ללמוד בכל מוסד אחר ל-x שנים.
מתרגלת
אל תעשי את זה! אני אומנם ילדה בתיכון אבל יש לי מושג על העתקות... ילדים בכיתה שלי עושים את זה לעיתים ומי שנתפס מקבל 0 ללא אפשרות למועד ב'. תשמעי תלכי למבחן תעשי מה שאת יכולה וכנראה תקבלי ציון גרוע... אבל אסור לרמות במבחן כי אם יתפסו אותך יסלקו אותך מהלימודים- דוגמא ילדה העתיקה בבגרות פסלו אותה והיא תוכל להשלים את הבגרות שלה רק עוד 3 שנים מהמועד שהייה לה. לא חבל? (שוללים לה את הזכות לעשיית בגרות לשלוש שנים) סיפור אמיתי.
תעשי מועד ב' אם אפשר ותלמדי אליו טוב! תצליחי בהגינות בסופו של דבר את משקרת למורה שלך ולעצמך...
תעשי מועד ב' אם אפשר ותלמדי אליו טוב! תצליחי בהגינות בסופו של דבר את משקרת למורה שלך ולעצמך...
שלום לך,
תהיה לך ועדת משמעת. עונש - פסילת מבחן, פסילת קורס והשעייה שלשה
סמסטרים לפחות מהלימודים או סילוק לצמיתות.
בנוסף - יש קשר בין אוניברסיטאות / מכללות ואתה עשוי להפסל מלחזור ללימודים אקדמים זמן רב מאד!.
הענשתי תלמידים שעשו זאת ותיזהר!
תהיה לך ועדת משמעת. עונש - פסילת מבחן, פסילת קורס והשעייה שלשה
סמסטרים לפחות מהלימודים או סילוק לצמיתות.
בנוסף - יש קשר בין אוניברסיטאות / מכללות ואתה עשוי להפסל מלחזור ללימודים אקדמים זמן רב מאד!.
הענשתי תלמידים שעשו זאת ותיזהר!
הי אלין
גם אם הצהרתית אין קשר בין המכללות, עליך לחשוד שזה קיים, כי אף מנהל מכללה לא מעונין שידעו שזה קיים.
אבל הבעיה במה שאת מתכוונת לעשות מצויה במקום אחר.
כשאדם נולד, כתינוק הוא מנסה לזוז. אח"כ לקום- ותוך כדי כך נופל ושוב מנסה וקם ושוב נופל עד שעומד יציב על רגליו. אח"כ הוא מנסה ללכת ושוב נופל ושוב מנסה ללכת ושוב נופל כך שוב ושוב עד שמצליח להלך.
כך המוח מתפתח וכך אנו צומחים.
עד היום לא ראיתי תינוק בריא שאומר לעצמו אני אעתיק מהאחר את "תוכנת" העמידה שלו" או את "תוכנת ההליכה שלו".
גם מבוגרים בריאים הרוצים לצמוח לא מעתיקים אלא אם כן חרדת הכשלון שלהם כה גבוהה עד שהם לא מאמינים בעצמם.
אז האם זה המקרה אצלך?
האם חרדת הכשלון שלך כה גבוהה עד שאת לא סומכת על עצמך?
לחילופין, מה את חושבת שאת עושה מבחינה ערכית לעצמך- את מפתחת מסלול חיים של עבריין/ית
המבין שגבולות מוסר וחוק קיימים רק בשביל אחרים.
האם כל מה שמעניין אנשים במצב כזה ירוד זה המחיר של ההיתפסות?
אם אכן כוונתך היא העתקה, ואת עוד מצהירה על כךברשת, אזי הבעיה האחרונה שלך היא המבחן הזה.
יש לך בעיות הרבה יותר קשות לפתור בחייך ואני חושש ששם אין סידור של העתקה.
משום שאינני מחלק כאן עצות, אנא הרגישי חופשיה להמשיך בדרך ההדרדרות בה התחלת..
שוקי
גם אם הצהרתית אין קשר בין המכללות, עליך לחשוד שזה קיים, כי אף מנהל מכללה לא מעונין שידעו שזה קיים.
אבל הבעיה במה שאת מתכוונת לעשות מצויה במקום אחר.
כשאדם נולד, כתינוק הוא מנסה לזוז. אח"כ לקום- ותוך כדי כך נופל ושוב מנסה וקם ושוב נופל עד שעומד יציב על רגליו. אח"כ הוא מנסה ללכת ושוב נופל ושוב מנסה ללכת ושוב נופל כך שוב ושוב עד שמצליח להלך.
כך המוח מתפתח וכך אנו צומחים.
עד היום לא ראיתי תינוק בריא שאומר לעצמו אני אעתיק מהאחר את "תוכנת" העמידה שלו" או את "תוכנת ההליכה שלו".
גם מבוגרים בריאים הרוצים לצמוח לא מעתיקים אלא אם כן חרדת הכשלון שלהם כה גבוהה עד שהם לא מאמינים בעצמם.
אז האם זה המקרה אצלך?
האם חרדת הכשלון שלך כה גבוהה עד שאת לא סומכת על עצמך?
לחילופין, מה את חושבת שאת עושה מבחינה ערכית לעצמך- את מפתחת מסלול חיים של עבריין/ית
המבין שגבולות מוסר וחוק קיימים רק בשביל אחרים.
האם כל מה שמעניין אנשים במצב כזה ירוד זה המחיר של ההיתפסות?
אם אכן כוונתך היא העתקה, ואת עוד מצהירה על כךברשת, אזי הבעיה האחרונה שלך היא המבחן הזה.
יש לך בעיות הרבה יותר קשות לפתור בחייך ואני חושש ששם אין סידור של העתקה.
משום שאינני מחלק כאן עצות, אנא הרגישי חופשיה להמשיך בדרך ההדרדרות בה התחלת..
שוקי
באותו הנושא: