7 תשובות
מפחדים אבל מסתדרים
בכל מקום יש אנטישמיות פשוט צריך להיזהר
פשוט נזהרים
ידוע שכמעט בכל מקום יש אנטישמיות כלפי יהודים
מפחדים
אין מה לעשות, צריך לצאת. אם הינו לא טסים כל פעם שזה היה מדינה אנטישמית אז לא היינו טסים בכלל
מה יש לפחד שם מדינות מדהימות אין שום בעיה עם זה שאתה ישראלי עם רובם שם
מסתדרים לא אומרים מילים שכולם מבינים וזהו