6 תשובות
כי זה יותר קל לשנוא מלאהוב
כי זה משעמם לאהוב
עצוב שאנשים שונעים אחד את השני סתם.
בטבע האדם אנחנו שונאים לפני שאנחנו אוהבים
אנונימי
שאלה טובה
שואל השאלה:
למה משעמם?
למה משעמם?
באותו הנושא: