8 תשובות
שואל השאלה:
מישהו נעזר בזה לבגרויות למשל?
אנונימית
עוד לא, אבל מאמינה שכשאגדל קצת כן
זה אחלה לימוד
עשיתי ערבית מדוברת של מדרסה ואז ערבית לצוותים הרפואיים של מדרסה
ממליצה בטירוף היה מעולה וממש שימושי
עשיתי על אגדת הגולם. היה קצת מתיש באיזשהו שלב אבל היה שווה, החכמתי וגיליתי זווית רחבה ושונה לגמרי. מן הסתם שספציפית אגדת הגולם לא תעניין כל אחד, אותי אישית זה מעניין כי גדלתי על סיפורי הגולם ובכלל על מיתולוגיה יהודית.
ואוו עשיתי שם מלא !!! בעיקר על פייתון וכזה
^^
אני אישית לא.
אני עשיתי שם את הפסכומטרי
וזה עזר לי מאוד
עשיתי שם קורס פייתון