12 תשובות
כבר ענו לה בתגובה הראשונה מה אתם ממשיכים לענות לה
היו מחקרים שהוכיחו שלא
^^ היא שאלה אז ענינו._.
לא
הבעיה היא שזה יכול להפוך לאובססיה כל אובססיה היא לא טובה וגם זה כי בעצם מתמכרים לזה ואז עושים הרבה וזה יכול להכאיב בסוף בשלב מסוים
אבל בעיקרון אין בעיה
סנופקין יא נעל בית
אני יודע שהיא שאלה
אבל בתגובה הראשונה יש כבר תשובה אז למה להמשיך לענות
לא
לא
מחקרים מראים
שקנאקים לא פוגעים בנו
כל עוד הם לא מלווים בכאב
או שינוי של מבנה המפרק