6 תשובות
למה לא גם וגם
^כי אי אפשר גם וגם.
אם הוא ניגש למועד א' המגן שלו נשאר 40.
את לא יכולה לגשת למועד א' עם מגן 40
ומועד ב' עם המתכונת החדשה ?
אנונימי
מועד ב שיעלה המגן
שואל השאלה:
למה
אנונימית
גם לי בדיוק, תגשי למועד א'.