6 תשובות
למה לא גם וגם
^כי אי אפשר גם וגם.
אם הוא ניגש למועד א' המגן שלו נשאר 40.
אם הוא ניגש למועד א' המגן שלו נשאר 40.
את לא יכולה לגשת למועד א' עם מגן 40
ומועד ב' עם המתכונת החדשה ?
ומועד ב' עם המתכונת החדשה ?
אנונימי
מועד ב שיעלה המגן
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימית
גם לי בדיוק, תגשי למועד א'.
באותו הנושא: