13 תשובות
ככה זה שאתה לא יודע להפסיד בכבוד
לא הגיע לו לעלות לאירוויזיון בכלל
אנונימי
בטח זה הבהיל את השרת
זה ממש הצחיק אותי
הכול בייצוג שלנו היה מביך, השיר, הזמר, ההופעה, הכול
שום דבר כבר לא יפתיע אותי
מביך בטירוף , עשה בושות למדינה
נשמע יותר מידי מביך
למישהו יש סרטון של זה?
שואל השאלה:
אתה יכול לראות בסרטון של חצי הגמר השני
ואיפה הסרטון הזה
שואל השאלה:
ביוטיוב
לא מוצא את זה
יש גם באינסטגרם.