8 תשובות
להיות במדא
שואל השאלה:
ברור שלהיות במדא^^^
אני במדא שנה
ךא לפי מה שאמרו לי
שואל השאלה:
תודה
שואל השאלה:
לא חייב לעשות לפני מדריכים א, או להיות אחראי כיתה יא?
למיטב ידיעתי אין באמת תנאים מחייבים של המרכז, אלא כל מרחב לפי התנאים שלו והוא מחליט את מי לשלוח
אני מניחה שזה לפי כמות משמרות שעשית
פעילות בתחנה ואירועים אבטחות וזה
ציונים מהקורס
מבחן שעושים
לפי מה שהבנתי מאחד הנהגים בתחנה שלי שהוא גם מדריך את הקורס של מדריכים ב בהרצוג (האכסניה שבה עושים את כל הקורסים) אז בשביל לעשות מדריכים ב חייבים להיות בכיתה יב אבל אולי הבנתי לא נכון...