3 תשובות
שואל השאלה:
כאילו אחרי שנכשלת בכמה טסטים אז בטסט החדש עשית שיעור אחד לפני שהוא התחיל ואז עברת? ועשית שיעור של 40 דק או שעה נגיד? ואם אפשר לשאול איזה טסט עברת?
כאילו אחרי שנכשלת בכמה טסטים אז בטסט החדש עשית שיעור אחד לפני שהוא התחיל ואז עברת? ועשית שיעור של 40 דק או שעה נגיד? ואם אפשר לשאול איזה טסט עברת?
אנונימית
אני עברתי רביעי, בראשון ובשני עשיתי יחסית והרבה, בשלישי וברביעי עשיתי שתיים שהייתי צריכה להתרגל בשני שיעורים לאוטו חדש כי החליפו למורה אוטו ובכל זאת עברתי
תלוי על מה נכשלת. אם נכשלת על לחץ, תעשה שיעור אחד לפני. אם נכשלת בגלל שאתה באמת לא טוב מספיק, תעשה הרבה.
באותו הנושא: