20 תשובות
כן..
את צריכה להטעין רק כשבאמת יש קצת אחוזים..
כן זה יהרוס לך את הסוללה, הסוללה תרד לך מהר יותר, היא יכולה גם להידפק בכללי נגיד להעלות אחוזים לבד, להוריד אחוזים לבד
בטח שזה הורס , את צריכה להטעין פעם אחת ל100 ולהשתמש עד שיהיה 15 לפחות לא יותר ואז להטעין ולא לגעת עד שיהיה 100 שוב .
אני בכלל מטעינה בלילה ועשיתי כשיש 100 אחוז סירי תודיע לי , ואז אני מוציאה בשביל שהסוללה לא תיהרס ומשתמשת כל היום
אני אסביר לך

אומרים המון פעמים שאם רוצים לשמור על הסוללה באיכות טובה אז חייבים שהסוללה תמיד תהיה במצב טעינה של בין 20-80%
חשוב להטעין עם המטען המקורי בלבד.
לא מומלץ להטעין עם מטען טורבו מהיר.
ועוד כמה טיפים.

והם צודקים! זה באמת פוגע בסוללה לטווח הארוך..

אבל דוגרי זה לא פגיעה בסדר גודל רציני, ואני שם על זה (את יודעת מה) אחד גדול!

גם לי חשוב להטעין פול עם מטען טורבו שיהיה לי 100%

ופשוט מקסימום פעם בשנה-שנתיים להחליף סוללה במעבדה אם קולטים שהמצב באמת בעייתי.

ואני עוד אוסיף שמדובר בדברים מינורים שיחזיקו אולי את איכות הסוללה עוד כמה חודשים
אז גם ככה זה לא משנה והסוללה נשחקת מתה מתישהוא בסוף
כן.
לסוללה יש כמות מאוד מסויימת של סבבי טעינה ופריקה והכמות מאוד תלויה בכמות האמפר שקיימת בסוללה של הטלפון.
לטלפון ממוצע יש כ- 500 עד 1000 סבבי פריקה.
ברגע שמטעינים את הטלפון עד 100, נגמר עוד סבב , ובגלל זה בדרך כלל ממליצים להטעין את הטלפון מ- 40 , או 20 אחוז עד 80, כדי לא לבזבז סבב פריקה שלם.
אחריי שעוברים את כמות סבבי הפריקה שמובנות בסוללה, הסוללה תחלש ואורך החיים שלה יפחת ולאט לאט היא תאבד את הכוח שלה...
אז בשורה תחתונה, לא מומלץ.
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם !! עכשיו אני מבינה
בשמחה.
ומה אם נגיד יש לי 30 אחוז ואז אני רוצה לצאת עם חברות ואני מאמינה בשביל שיהיה לי סוללה
זה גם מזיק?
אנונימית
כן
אני ממליצה שפשוט תשימי פתק קטן מאוד איפה שהסוללה נמצאת ורק כשאת צריכה תורידי,ככה היה לך יותר קל
אנונימית
כן.
הקיבולת שלך של הטלפון תדפק.
אני לא מטעינה בלילה, לפחות פעם אחת מסיימת ל0 אחוזים את הטלפון כל שבוע, וממש לא מגיעה ל100.
הקיבולת של הטלפון שלי היא 100 כבר מעל לחצי שנה.
אני לגמרי מבינה אותך זה גם לי קרה אבל אני החלטתי שאם הטלפון שלי מגיע ל40% אז מטעינים בהתחלה זה היה לי קשה עם ההחלטה אבל התרגלתי לזה ועכשיו אין לי בעיה
כן.., פגיעה בחיי סוללה, חימום יתר, ואף שריפה של רכיבים מטעינת יתר, רצוי להטעין את הפלאפון מ3 אחוז ל96 אחוז גג, הכי מומלץ זה מ50 עד 60, לא להטעין במהלך הלילה
numb אני די בטוח שאם מגיעים ל100 כל פעם זה לא מחשיב כסבב טעינה אבת כל מה שאמרת חוץ מזה נכון
מניסיון כן
זה הורס את הטלפון ואת המטען
כן זה יוריד לך את חיי הסוללה והאחוז ירד לך מהר יותר מהרגיל
כן זה יכול לפגוע בסוללה
גם אני פעם הייתי ככה וייצא שאחרי שנה וקצת עם הייתי צריכה להחליף סוללה (וסללה אמורה להחזיק מעמד יותר זמן)
מיטוס
אנונימי
אמרו לי שכן , זה מקצר את חיי הסוללה של הפלאפון.
אני בידיוק כמוך, בעיקר גם כי יש לי ocd אז גם אם יש לי 70/80 אחוז אני מטעינה שיהיה 100.זה בעיה צריכים לעבוד על זה.
כן.
את הורסת אץ הסוללה שלך, לסוללה יש מספר מסויים של הטענות שאת יכולה לבצע.