4 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה :)
אנונימי
זה תוסף טוב אבל פחות הייתי מחשבת אותו.
שמן זית זה טוב.
אבל תתפנק בקצת אבוקדו, אגוזים, טחינה,
יש מלא דברים שווים.
זה עוזר לשובע ולספיגה ממש!
שואל השאלה:
אני לוקח תוסף של אומגה 3 (לקחתי לפני הארוחה-אלספה של אלטמן), אבל כף שמן זית תהיה בסדר?
אנונימי
הייתי מוסיפה מקור שומן טוב.