4 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה :)
תודה רבה :)
אנונימי
זה תוסף טוב אבל פחות הייתי מחשבת אותו.
שמן זית זה טוב.
אבל תתפנק בקצת אבוקדו, אגוזים, טחינה,
יש מלא דברים שווים.
זה עוזר לשובע ולספיגה ממש!
שמן זית זה טוב.
אבל תתפנק בקצת אבוקדו, אגוזים, טחינה,
יש מלא דברים שווים.
זה עוזר לשובע ולספיגה ממש!
שואל השאלה:
אני לוקח תוסף של אומגה 3 (לקחתי לפני הארוחה-אלספה של אלטמן), אבל כף שמן זית תהיה בסדר?
אני לוקח תוסף של אומגה 3 (לקחתי לפני הארוחה-אלספה של אלטמן), אבל כף שמן זית תהיה בסדר?
אנונימי
הייתי מוסיפה מקור שומן טוב.
באותו הנושא: