התחברות
הרשמה
בנות שהפסקתן לדבר עם מישהו(לא אקס)או מישהו שאתן מדברות איתו פעם ב..אתן שמות בארכיון או לא?(בווצאפ)
14 במאי 2022, 20:03
WhatsApp
ארכיון
3 תשובות
לא
ש
שׁוּשָׁהּ
אני שמתי אותו בארכיון כשניתקתי איתו קשר
ש
שם משתמשת1
חלק, תלוי במקרה
X
XXXTentacion ❤
באותו הנושא:
בנות, אם מישהו היה ניגש אליכן ברחוב ומתחיל לדבר בנימוס במטרה להכיר, הייתן ממשיכות לדבר איתו?
הפסקתם לדבר עם מישהו לאחרונה?
פעם הפסקתם לדבר עם מישהו/י מכאן שדיברתם הרבה זמן?
קרה לכם שהפסקתם לדבר עם מישהו בגלל איך שהוא נראה?
אי פעם הפסקתם לדבר עם מישהו כי הוא ענה לכם ב"חח"?
זה הגיוני שהפסקתי לדבר עם מישהו כי הוא אמק שהוא צופה באח הגדול?
האם הייתם רוצים לחזור לקשר עם מישהו שהפסקתם לדבר איתו?
מישהו יודע עם מתחילים לדבר על הפסקת אש?
יש מישהו שהפסקתם לדבר איתו באתר ואתם רוצים לחזור לדבר?
יש פה מישהו שהפסקתם לדבר ואתם רואים שהוא באתר וזה כואב לכם?
בנות אם מישהו שנראה טוב בשכבה שלכם יבוא לדבר איתכם בהפסקה מה תחשבו?