8 תשובות
בוכים
אנונימי
נדיר שקורה לי...
אני אדם רגוע סל הכל..
אני אדם רגוע סל הכל..
בוכים
מתעצבנת ואם זה על בן אדם אז צועקת או ממש ממש כועסת ואם נפגעתי אז לא מדברת כל כך איתם יום יומיים כדי להירגע
צורחים לכרית ובוכים
בוכה..(':
אומרת למי שאני עצבנית עליו שאני עצבנית עליו או שמדברת עלזה אם מישהו ומתיעצת מה לעשות..
צועקת על מי שרב איתי
אנונימית
באותו הנושא: