6 תשובות
אבל עם את רוצה להשתלב בחברה את כן צריכה לתקשר עם אנשים ..
תתחילי בקטן כמו בוקר טוב , תודה , בבקשה.. ואז תתקדימי משם ללפרגן לאנשים (אנשים מתים על זה שמפרגנים להם) ואז תעברי לסמולטוק (שיחה קצרה) ולאט לאט תפתחי כמו פרח
תתחילי בקטן כמו בוקר טוב , תודה , בבקשה.. ואז תתקדימי משם ללפרגן לאנשים (אנשים מתים על זה שמפרגנים להם) ואז תעברי לסמולטוק (שיחה קצרה) ולאט לאט תפתחי כמו פרח
אנונימי
שואל השאלה:
מתחילת שנה אני הילדה השקטה ועכשיו כבר סוף שנה עדיף לי לנסות לעשות את זה עכשיו או בתחילת שנה הבאה כשאעבור בית ספר?
מתחילת שנה אני הילדה השקטה ועכשיו כבר סוף שנה עדיף לי לנסות לעשות את זה עכשיו או בתחילת שנה הבאה כשאעבור בית ספר?
שואל השאלה:
הם מכירים אותי בתור השקטה והם לא אוהבים אותי כלכך
הם מכירים אותי בתור השקטה והם לא אוהבים אותי כלכך
לדעתי כן שווה לנסות. כי חיי חברה זה לא רק בבית הספר אלה כל מי שסובב סביב היום שלך, וגם נראה שכן כדי להתחיל עכשיו בבית ספר - למשל אני התחלתי מאוד להיפתח כשה התחלתי להשתתף בשיעורים ולא להיות בשקט כל השיעור , זה אולי יראה מוזר לאחרים אבל בסוף לאף אחד לא באמת מפריע כלום וכל דבר חדש הוא מוזר בהתחלה .
אנונימי
אני בדיוק ככה וכשאני כן מדברת אני מרגישה שכולם שופטים אותי כי הם מכירים אותי בתור הביישנית אז אני שותקת ולא מצליחה להוציא מילה .
מה שאני מציעה לך זה באמת לנסות להתחבר אם את מסוגלת .
מה שאני מציעה לך זה באמת לנסות להתחבר אם את מסוגלת .
מבינה אותך,
תנסי סתם להתחיל שיחה, כזה: "היו שיעורים היום ב***" , "יש לך עיפרון?"
וככה להתחיל לדבר איתם לאט לאט, תנסי לגשת, אין לך מה להפסיד.
תנסי סתם להתחיל שיחה, כזה: "היו שיעורים היום ב***" , "יש לך עיפרון?"
וככה להתחיל לדבר איתם לאט לאט, תנסי לגשת, אין לך מה להפסיד.
באותו הנושא: