21 תשובות
שואל השאלה:
מה??^^^
בסוף שנה כשרואים שהשתמשת בכל ימי המחלה שלך ועלית מעליהם אז יעלו אותך לועדה
שואל השאלה:
ואם לא יאשרו?
שואל השאלה:
ועל סמך מה קובעים אם לאשר או לא?
שואל השאלה:
מה סוף שנה?^
אני יודעת שיש ועדה שדנה בזה, זה דבילי לגמרי כי בן אדם לא בוחר אם להיות חולה או לא.
אבל בכל אופן, אם כביכול הם לא מאשרים אתה צריך להשלים את הימים האלה
נכנסים לוועדה מיוחדת בסוף השנה שמאשרת את עודף ימי המחלה.
אני לא בטוח, אבל אני מניח שאתה יכול להיכנס למינוס של ימי מחלה?
כנ'ל כאשר נמצאים בחריגה של ימי מחלה- שעוברים את ה20 ימים.
מעלים אותך לוועדה רפואית שבוחנת הם הימי מחלה מוצדקים.
במידה ויש לך אישור רפואי לכולם והם היו מוצדקים אין שום סיבה שלא יאשרו לך את החריגה.

במקרה קיצוני שלא מאשרים לך את החריגה אז מנקים לך את הימים מהחופש שנשאר לך.
אם לא נשארו לך ימי חופשה אז אתה תהיה במינוס ימים שתצטרך להשלים.
שואל השאלה:
מה הסיכוי שלא מאשרים בונוס ימי מחלה?
ועד כה כל הימי מחלה שלי היו מאושרים על יד רופא קופח שלי כתוב בשירות "מחלה מאושר"
מאשרים לכולם אני חושבת אבל תלוי בכמה עברת. אם נגיד ב10 ימים יאשרו, אם ב30 לא בטוח
לא חושבת שיש סיכוי שלא יאשרו אבל שאלתי אותך על קורונה כי אם חלק מימי המחלה היו קורונה זה לא מבזבז ימי מחלה
שואל השאלה:
היו 20 ימי מחלה.
נגיד וגמרתי אותם.
יש לי אפשרות להשתמש בעוד 5 מעבר נגיד והם יצטרכו לאשר את זה?
אוקי בכל מקרה 99 אחוז יאשרו לך, אין סיבה שלא
שואל השאלה:
כמה ימים זה נורמאלי שיאשרו החרגה? (מעל 20 יום הרגילים של מחלה)
בעיקרון תשאל את הרכז שלך מה אתה צריך לעשות. אם אפשר לשאול, חלק מהימי מחלה שלך הם קורונה?
שואל השאלה:
לא היה קורונה
לא יודעת לא נתקלתי בהרבה בנות שזה קרה הן..
בכיף ובהצלחה
אין לי מושג אבל תנסה כמה שאתה צריך
שואל השאלה:
תודה על כל העזרה!