12 תשובות
זה לא מכבד
שואל השאלה:
אבל איך זה פוגע
אבל איך זה פוגע
אנונימי
לא פוגע.
זה לא
שואל השאלה:
אז למה כולם מדברים על זה במקום לדבר על דברים באמת חשובים כמו יוקר המחייה?
אז למה כולם מדברים על זה במקום לדבר על דברים באמת חשובים כמו יוקר המחייה?
אנונימי
צודק
זה לא אבל אנשים מתעסקים בשטויות.
באוניברסיטאות הבינוניות(אוניברסיטת חיפה, אוניברסיטת תל אביב) יש רוב של ערבים.
(כי לצערי יש חובת גיוס, ואז אחרי הצבא יוצאים לטיול ואולי בסוף רק לומדים, בעוד ערבים לא צריכים להתגייס אז הם לומדים ישר בלי להתסכל ימינה שמאלה.)
ואז הם רוב באוניברסיטה, ורובם חושבים בערך אותו דבר בנוגע לישראל, אז הם עושים הפגנות.
לי אישית זה לא מפריע כל כך אבל יש אנשים שזה כן מפריע להם. ההפגנות חסרות משמעות.
באוניברסיטאות הבינוניות(אוניברסיטת חיפה, אוניברסיטת תל אביב) יש רוב של ערבים.
(כי לצערי יש חובת גיוס, ואז אחרי הצבא יוצאים לטיול ואולי בסוף רק לומדים, בעוד ערבים לא צריכים להתגייס אז הם לומדים ישר בלי להתסכל ימינה שמאלה.)
ואז הם רוב באוניברסיטה, ורובם חושבים בערך אותו דבר בנוגע לישראל, אז הם עושים הפגנות.
לי אישית זה לא מפריע כל כך אבל יש אנשים שזה כן מפריע להם. ההפגנות חסרות משמעות.
כי הם מניפים דגל של ארגון טרור שרוצה למחוק את מדינת ישראל
דגל "פלסטין" הוא דגל אש"ף, למי שלא יודע
דגל "פלסטין" הוא דגל אש"ף, למי שלא יודע
אנונימי
זה פוגע כי הם מניפים דגל שמעודד הריסת המדינה והפיכתה למדינת פלסטינית ,דגל שמעודד למחוק את מדינת ישראל
הרשות הפלסטינית הכירה כבר בישראל בהסכמי אוסלו והוא מעבר לדגל של אש"ף, הוא הדגל שרבים מהפלסטינים מזדהים איתו - גם אלה המאמינים בפתרון שתי המדינות.
אנונימי
הרשות הפלסטינית נותנת משכורות למחבלים. זה לא משנה אם הם לכאורה הכירו בישראל
אפילו שאני בטוח שזה היה סתם בקטע טכני בשביל ה"שלום"
אפילו שאני בטוח שזה היה סתם בקטע טכני בשביל ה"שלום"
אנונימי
פוגע
כי זב מראה שאנחנו חלשים ואין בעייה עלינו
כי זב מראה שאנחנו חלשים ואין בעייה עלינו
באותו הנושא: