16 תשובות
תלמדי קצת על הדת- מוסר אמונה תביני מה את עושה מה המשמעות של זה למי את עושה למה
אני בטוח שאם תעשי את זה ותגידי לתשובות מדהימות כמו שאני הגעתי יהיה לך יותר קל אחרי זה להתחבר
אל תהיי מה שאת לא
את צריכה לעשות חשבון נפש עם עצמך ולהגיג אוקיי אני מאמינה ורוצה לשמור חוקים ומצוות או לא
אנונימי
אל תחשבי על לאכזב. תחשבי על עצמך. על מה דת מהווה בשבילך.
תנסי להתחזק, אל תוותרי על זה. תנסי לחפש את המהות של מצוה אחת שאת כן מתחברת אליה, נגיד שבת, להבין למה אסור להדליק פלאפון ומה החשיבות בכלל של לשמור שבת, תהיי חזקה. אל תוותרי על הדת בקלות אבל אל תישארי רק בשביל אחרים
את צריכה למצוא את החיבור עם עצמך.
בהצלחה!!!
עדיף לדבר על זה עם אחד מצד שלישי, אומר מנסיון
שואל השאלה:
מזה אומר צד שלישי?
אנונימית
אדם שאין לו ינטרס
לא משוחד משום צד
את במשבר אמונה קיצר
מכאן זה ההחלטה שלך לאן את הולכת
תעשי מה שאת רוצה. אל תכפי על עצמך בגלל המשפחה. זאת החלטה שלך יש מלא בנות שלא מאמינות/שומרות ובאות ממשפחה דתית :)
אני אתאיסטית
לא רוצה להוציא אותך מהדת אז לא אדבר יותר מידי.
לדעתי אלוהים קיים אבל כל הדתות זה קבוצות של אנשים עם תאוריות של איך נוצר העולם ואיך הוא צריך להתנהל מתוך פחד מהלא נודע ומאי סדר.
י
אנונימית
זה טיפשי
איך את אתאיסטית ולפי דעתך אלוהים קיים ?
אנונימי
לא יודעת אם לקרוא לזה אלוהים, יותר כמו כוח עליון, ודרל אגב זה טיפשי להאמין במשהו שאין בו שום הוכחות.
כן, יש שרידים מפעם. כי כבר אז הם התחלקו לקבוצות ("דתות") ובנו מבנים ודברים שמזהים עם האמונה שלהם.
בסופו של דבר דת זה לא יותר מאמונה ואין לזה שום הוכחה אמיתית. אין הוכחה שאלוהים בחר בנו, אין הוכחה שים סוף ליטרלי נפתח לשניים.
אנונימית
דברי איתי בפרטי אם את רוצה אין פיתרון קסם
חבל המשיח עומד להגיע ורק מי ששומר את הדת ונאמן לשם ולתורתו יינצל מהזוועות שהולכות להתרחש אז תחשבי מה כדאי לך לזרוק את החובות והמוסר של הדת בשביל הנאות רגעיות של העולם הזה או לקחת על עצמך את מה שצריך וכתוב ולהנות מעולם הנצח שהוא העולם הבא
כבר מאות שנים אומרים שהמשיח יגיע..
אנונימית