12 תשובות
שמע... זה סך הכל 30 לשעה, מתחת לשכר מינימום...
תחשוב קצת...
אולי אם אתה מתחת לגיל 18, כן... קצת יותר שווה.
תאמת בפנים .
לא שווה בכלל לא
לא משהו
נע...ביביסיטר זה תינוקות וילדים ורעש איך אנשים מסתדרים עם זה כמה שעות טובות
זה סביר אבל יש מקומות הרבה יותר טובים
30 לשעה...זה יותר ממינימום זה טוב
עדיף כבר בייביסיטר לדעתי
קיבלת 30 שח לשעה
וקרעת את התחת 5 שעות במלצרות
בזמן הזה אפשר לקחת 35 שח לשעה של בייביסיטר
בשביל גיל 14 זה סבבה ממש כי בדרך כלל לא נותנים לילדים בגיל הזה לעבוד
בגיל 14 לעשות 30 לשעה זה טוב.
שואל השאלה:
אני בן 14
גיל 14 ועובד ואוו וואוו
כן זה סבבה לגמרה
בהצלחה
שואל השאלה:
תודהה
אנונימי