6 תשובות
אם היו מפילים על טוקיו כנראה שלא היה עולם עכשיו
למה שהם כן יטילו?
אנונימי
וגם בהירושימה נגיד היו הרבה יותר דברים צבאיים לעומת דברים אזרחיים. בטוקיו יש הרבה יותר דברים אזרחיים מאשר דברים צבאיים
מה רע בטוקיו?
אנונימי
כדי שנוכל להמשיך להנות מתוכן איכותי של hentai
כי טוקיו כבר הייתה הרוסה כבר מההפצצות האמריקאיות.
לעומת זאת, הירושימה ונגסקי לא הופצצו בזמן המלחמה.
לעומת זאת, הירושימה ונגסקי לא הופצצו בזמן המלחמה.
באותו הנושא: