4 תשובות
ואי ואי
6:30? עם כמה בהמות את ישנה שלא נותנים לישון עד עכשיו
6:30? עם כמה בהמות את ישנה שלא נותנים לישון עד עכשיו
תנסי לישון עם מוזיקה באוזניות אולי
אנונימית
זאת הייתי אני אופסי^
אצלי היה טיול ליפני שבועיים עם בדיוק אותה סיטואציה פשוט לא ישנו כי היו פיצוצים בצפון
באותו הנושא: